jij kijkt te kortzichtig Nee, snap de vergelijking wel (setting/gameplay). Denk dat het op gebied van gameplay anders aanvoelt.
Iedere game heeft tegenwoordig overeenkomsten maar dat er geroepen wordt dat het Titanfall is gaat veels te ver. Titanfall heeft gewoon hele andere verticale gameplay en COD nu lijkt veel meer op Destiny qua verticale gameplay.
Ik begrijp je al Je kan het wel degelijk met titanfall vergelijken. Ja titanfall is meer wallrunning en shit maar als ik de video's van titanfall en deze cod vergelijk zie ik toch wel veel overeenkomsten. Ook met abilities enzo
Weet het niet. De grootste verandering zijn de jetpacks en dat je makkelijk op een dak kan springen. Maar die jump die je steeds ziet is veel meer zoals Destiny.
Ik heb nog geen vid gezien van Advanced Warfare waar spelerts vertical tegen muurtjes lopen of heb ik de verkeerde vids gezien?
Patch Support Confirmed For PS4™ and Xbox One™ Ze willen de Pc en console versies tegelijk gaan patchen. Wel een dik plus punt voor de consoles.
Had toch meer verwacht eigenlijk. Maar is nog afwachten. Sound is wel al een heel verbetering precies
Damn. Wordt er totaal niet warm of koud van. Nee, Call of Duty doet het 'm totaal niet meer voor mij. Graphics zijn top. Maar wat ik aan gameplay zie boeit me totaal niet.
Goed dat ze nieuwe gameplay elementen proberen. Ik zie persoonlijk liever een WW2 Cod game zoals Cod 2. Zal deze game dan ook niet halen, want heb het dan al druk zat met Halo, Destiny en BF4.