[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nou mijn Rimeheart, Fist of Az'turraszq, Exploding Palm en all resistance worden generfed. We krijgen er een kleine weapon damage en armor buff voor terug, maar dat is te verwaarlozen bij het andere.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    MONKOPLOLZ

Laatst bewerkt: 9 aug 2014
  3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Diablo 3 verkocht op de 360, nu moet ik dus opzoek naar een nieuwe disc om mijn char over te zetten |:-

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is het zeker wel waard, want de expansion die al op de PC is, is al een enorme gameverandering op zichzelf. En in positieve zin! _O_

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Diablo III is erg groot als download

De downloadbare Europese versie van Diablo III Ultimate Edition zal PlayStation 4-spelers zo'n 62.7 GB kosten aan opslag. Dit komt door alle lokalisatiebestanden. De Amerikaanse-versie, zonder de lokalisatie dus, is maar 26,1 GB groot.

De pc-versie van het spel kost maar 12 GB aan opslag. De Xbox 360 en PlayStation 3-versies namen maar zo'n 6 GB in beslag bij installatie van het schijfje en 8.6 GB als download. De versie van het spel op de schijf zal alleen de lokalisatie bevatten van de regio waarin hij uitkomt.

Hoe groot de Xbox One-versie is als download is nog niet bekend.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Is er nou al bekend of Reaper of Souls als DLC verschijnt?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    36GB aan lokalisatiebestanden is te dom voor woorden, hier moeten ze snel wat op verzinnen (bij download bijvoorbeeld al je talen die je wilt aan kunnen vinken)

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

En wat is de installiegrootte als je hem gewoon inde winkel koopt

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Wat belachelijk hopelijk is de schijfversie wat minder groot

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ook alleen je lokale, dus zo'n 26 GB ongeveer.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom zou je dat willen als het bij dit pakket in zit??? :confused:

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha hij is wel heel laat

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Omdat er misschien tig mensen zijn die Diablo III al hebben? :emo:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hebt hem volgens mij ook al op de PC gespeeld. ROS kan misschien wel als aparte DLC komen, maar dan nog snap ik niet helemaal waarom je dat zou willen? Het komt toch bij de game, zie het maar als een enorme patch zoals op de PC. Wat bedoel je dan precies met dat tig mensen Diablo III al hebben??? Tuurlijk hebben ze dat en daarom wachten ze ook op deze box/uitbreiding.

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Omdat je theoretisch gezien dan 2x voor Diablo III betaalt.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Om antwoord te geven op je vraag: nee volgens mij komt het niet los beschikbaar. 100% zeker weten doe ik het echter niet

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Beetje gay. Ze moeten imo gewoon dezelfde aanpak doen als bij de pc versie, dus een gratis patch of whatever bij de reguliere diablo III naar een locked RoS versie en die kan je unlocken door RoS als DLC aan te schaffen of zoals destijds RoS fysiek te kopen. Bij de PC kwam ie ook niet als Ultimate Evil Editie met daarin nog een keer Diablo III dus ik vind het imo een beetje genaai voor de consolemensen. Het zal me verder een worst wezen maar veel mensen vragen om Reaper of Souls los bij de Gamemania.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Reckuuza heeft een punt.

Het is idd niet erg netjes voor de gamers die de game al los hebben op console.

Ik dacht ergens gelezen/gehoord te hebben dat het niet los op last gen te koop zal zijn (dacht bij Up at noon op IGN, maar weet het niet zeker...).

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tsja, daar heb je deels gelijk in, maar vergeet niet dat we ook 40 euro voor de expansion op de PC hebben betaald en als je goed rondkijkt, of geduld hebt, heb je binnen enkele dagen de game al voor die prijs te koop. Ik snap je punt wel, maar de originele game heeft ook veel gamers op en rond de 50 euro gekost en de expansion nog eens 40 euro. Als je dan voor het gemak 90 euro rekent, zou je nu maximaal 45 euro over moeten hebben voor deze box. Simpelweg omdat we op de PC ook al vet betaald hebben, ik nog meer als je mijn jaar abo van wow meerekent, daar zat de game toen bij in. De vlieger dat je dubbel betaalt gaat niet helemaal op, je moet gewoon niet vergeten dat de PC gamers ook al dik betaald hebben voor de game en nog eens voor de expansion, that's all. Als je dat bij elkaar rekent, dan betaal je hoogstens een tientje teveel en op een normale nieuwprijs vind ik dat best te verwaarlozen als je game + expansion erbij krijgt. ;)

Laatst bewerkt: 11 aug 2014
  20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zou toch belachelijk zijn als RoS niet gewoon als DLC te koop is/gaat zijn.

Deel Deze Pagina