Hoezo gaat de vlieger dat je dubbel betaalt niet op dan? Ik dok toch straks 2x Diablo III als ik Ultimate Evil edition koop en in het verleden Diablo III los voor de console al had gehaald? Dat hadden de PC bezitters toch ook niet hoeven te doen?
Oh wacht, de ultimate evil editie is niet de next gen versie waar hij bij zit? Maar ook de huidige? Dan is het niet netjes als hij niet los uitkomt nee
Lees nou even wat ik zeg: Wij hebben 50 voor de originele betaald, + 40 voor de expansion. Met andere woorden, bijna 2x dezelfde prijs voor 1 game met een uitbreiding. Dat is wat je nu ook zult betalen en deze box is ook voor nieuwkomers. Ja, als je de originele game al op de consoles hebt is het kut, maar voor de 360 bezitters is het echt niet zo'n grote meerprijs. 360 kun je de games nieuw soms al spotgoedkoop krijgen, maar je betaald weinig tot niets extra t.o.v. de PC gamers die 50 euro voor het origineel hebben betaald en 40 euro voor de expansion. Bovendien is de console versie ook totaal anders dan de PC versie, vergeet dat niet. Veel meer casual en minder hardcore dan de PC versie en in mijn ogen heel verfijnde controls die voor de console net zo lekker werken als controls die de PC versie heeft. Dat gezegd hebbende is het voor mij gewoon een optelsom en dan is de prijs vrij redelijk. Het gaat er nu alleen nog om waar jij hem haalt en voor welke console. Je moet deze box ook niet bij GameMania halen natuurlijk.
Yellow..gast.. PC: Diablo III los te koop - later gratis gepatcht, RoS los te koop Console: Diablo III los te koop, Diablo III+RoS (=Ultimate Evil Edition) los te koop, geen RoS los?? Je dokt dus 2x voor Diablo III. Dat is mn punt. Lijkt me toch van wel dat ie als DLC aangeboden wordt. Ben overigens je verhaal al 3x aan het lezen maar snap er nog steeds geen flikker van.
Misschien dat ze RoS later los aan gaan bieden op 360 en ps3 wel een beetje een naaistreek idd, als ik nog geen PS4 had zou ik RoS graag willen spelen maar om dan de hele game weer te moeten kopen.. als het €20 DLC zou zijn zou ik er niet over na denken en nu omdat ik hem graag op next gen wil spelen ook niet maar het is wel een beetje lullig tegenover de mensen die DIII al op de last gen hebben en ook op die consoles graag RoS willen spelen 55 Euro bij Yourgamezone, ik vind het niet echt een koopje. Maar ga hem wel kopen want vond DIII verassend leuk op de 360, heb er al heel wat uurtjes in zitten en ben eigenlijk destijds alleen gestopt omdat RoS aangekondigd werd en ik toen nog dacht dat alles wat ik nog op mijn 360 save zou doen vergeefse moeite zou zijn
Is er nog een website/winkel waar ik de Ultimate Evil Edition kan pre-orderen met leuke in game bonussen?
Dat zeg ik, hij is maar 32 euro bij yourgamezone voor de 360 bijv. RoS is al duurder voor de pc bij yourgamezone.
Ah zo, ik had je post niet goed gelezen 32 is niet verkeerd, ik dacht dat de last-gen versies ook rond de 50 geprijsd waren
Ik ben er helemaal klaar voor. Game is besteld en LiVE en PSN accounts zijn gekoppeld aan battle.net Reviews die ik tot nu toe gezien heb zijn allemaal weer behoorlijk positief, eigenlijk net zo lovend als die voor de eerste release. Heb er echt zin in, er is voor de rest in dit genre (behalve Torchlight) eigenlijk niks op de consoles en Diablo blijft toch de koning van dit soort games lekker looten en een beetje rond beuken volgende week Ga meteen met 1 van m'n lvl 60's naar Act 5 en dan de Adventure mode in
Same here. Moet nog wel ff accounts linken, maar heb wel weer zin in lekker hakken en looten volgende week. Benieuwd naar de nieuwe class en expansions, maar ook loot 2.0 en de adventure mode of zoiets ...
Je moet wel even rift shards verzamelen daar. Rifts zijn echt een loot heaven nu. En adventure mode is alleen goed voor het verzamelen van shit, bij rifts komt de echte drops om te hoek kijken. Zin aan. Spoiler Berg je trouwens maar voor de eindbaas van de expansion.