Volgende week trouwens, en het is cross buy dus als je het een tijdje terug had geclaimed voor de Vita kun je het nu spelen op de PS4 Wie heeft trouwens Transistor? [yt]JwS9r9aEcSU[/yt] In de aanbieding nu maar weet niet of het ook leuk blijft..
Ja klopt 20 Augustus komt die. En heb hem helaas niet geclaimed toen. Maar ga hem gewoon kopen de game altijd al willen spelen.
Maar gewoon gekocht, zie het wel Heb Bastion ook al niet van ze gespeeld vroeger dus nu dan deze maar. Waarom niet ? Gratis games toch
Heb em op pc... nog nooit gespeeld alleen... zeker geen PC/PS4 crossbuy? Waarom kan ik FEZ niet downloaden op PS4? Ik druk erop maar er gebeurt niks
Je moet wel de goede fez hebben niet de vita of PS3 fez Nogal irritant ja, ik had het net namelijk ook. Ik zie bij die Swapper niks over cross-buy nee, maar de game spreekt mij wel aan 13 euro.. hmm Edit: wel cross-buy binnen de PS systemen that is. Nice!
Elke PS+ Update naar DEZE LINK gaan en alles claimen ik doe het voor 2 vrienden ook nog omdat ze te lui zijn. Sowieso wie weet of we met Playstation Now ook de PS3 titels zo kunnen spelen in de toekomst
Ja, Rime ziet er echt heel erg tof uit! Doet me denken aan Zelda:Windwaker, persoonlijk vond ik dat misschien nog wel de leukste Zelda (alhoewel, kiezen tussen de Zeldagames… ;//)
Ik had het eerste kwartier trouwens gemist. Hadden ze iets interessants laten zien? edit: Jezus die download van PT duurt lang. Ik heb het vermoeden dat ik niet de enige ben die het aan het downloaden is