Moet haast wel aangezien ze al liepen te zeiken dat de vorige niet goed verkocht. Moet je het vervolg vooral op 1 console uitbrengen maar
Echt ik ben gewoon stunned door die actie van MS, petje af! Hoop dat Tomb Raider echt nog wel gaat komen op de PS4.
Ik zie het nut van zulke shit niet meer zo hoor. Ja TR is exclusive, en daar heeft MS echt geen reet aan. Ze gaan niet opeens 1 miljoen One's extra verkopen omdat TR exclusief op de One uit zal komen.
Ik vind het erg jammer, Tomb Raider vond ik echt leuk om te spelen.. volgens mij waren de sales tov One ook het dubbele.
Ook wij zullen hem gaan spelen hoor. Wat later, maar hij komt echt wel. Ik vind het zeker jammer, niks aan te doen.
Ik ga de Halo: Master Chief Collection meteen weer halen Blijf het nog altijd een van de leukste spellen vinden om coöp te spelen. Heb denk ik alle delen bij elkaar een stuk of 10keer uitgespeeld. Zijn niet veel spellen die mij zoveel plezier hebben gebracht als Halo. Al heb ik Halo 4 een stuk minder gespeeld.
Me really hope so Ik kan het alleen maar hopen, titel wat groot is geworden op de PS... geen woorden voor.
tomb raider is en exclusieve voor ms nu misschien ooit zo special edition maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren dit is wel en gigantische slag die ms slaat