Eh items kopen lijkt me wel handig als je wilt winnen... en dat ik niet doen met zo'n store met slecht overzicht.
Haha shit man, de itemshop bedoelde je dus dacht de gem-store Daar is toevallig een patch voor gekomen gister, de itemshop is juist top nu! Ook wat nieuwe game-modes trouwens, Assault is All Random All Mid waarbij je zeg maar meteen met teamfights begint. Heel vet
Iemand die toevallig nog op Gamescom is geweest en een Kali skin overheeft? Heb zelf nog een berg (steam) codes voor je liggen anders.
Smite is eindelijk officieel uit en krijgt nette cijfers! Dit blijft de enige game waarvoor ik nog m'n PC opstart, hoop stiekem dan ook dat hij naar de PS4 komt
Ze waren enkel "Exploring options for consoles" en toen ergens een reddit post van een dev hoe we dachten over een PS4 release,volgens mij altans Heb het niet zo heel nauw gevolgd
zag er erg tof uit. Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van de game gehoord had. Heeft wel me aandacht te pakken nu. Hopen dat die een beetje snel uitkomt. Het liefst voor de drukke Q4 periode
Ik heb 2 maal een beta key gehad. Eentje voor mezelf, en eentje voor me vrienden. Aangezien ik geen vrienden heb, met een Xbox one heb ik er dus eentje over. Kan/mag ik die hier posten?? Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Haha grappig gedaan maar ik vind het een beetje onoverzichtelijk eruit zien waardoor ij toch liever bij lol blijft