Morgen heb ik een One, dan maar ff direct via de console binnenhalen En als het goed is komen dan meteen Max en Guacamelee binnen.
Een Capcom sale deze week met oa Devil may Cry (de nieuwste) en Lost Planet 3. 12,49 per stuk. Dat is niet gek!
idd! DmC maar gelijk binnen gehengeld.. dat was de enige game die ik echt nog wilde voor de 360 12,50 is echt een koopje!
bij de MM niet, daar was ie vorige week nog 30. volgens mij is die game fantastisch dus zowiezo een koopje dan
ik kan daar niet om lachen als je iemand verbetert als ie een woord verkeerd typt.. sorry, ik zal wel geen humor hebben
Jammer dat het weer alleen voor Gold is. Moet je zeker ook een maandabbo voor hebben? Edit: Oh, niet eens de 360 versie...
No shit, dat begrijp ik. Maar ik vroeg me af of je zo'n deal ook met zo'n 24hr Gold kaartje kon scoren.
Wat Chorus zegt die 24h/48h kaartjes zijn meestal alleen voor xbox live. Je blijft een silver status ermee.
Herinnering; Dishonored is inmiddels gratis met Gold. Ik ben vooralsnog positief verrast! Leuke game zeg.
met een trial van een week lukt het in ieder geval niet dus gok dat het ook niet met zo een 24hr kaart werkt