Als dat alles is wat je kunt zeggen. Zoals ik al aan gaf heb ik zowel Xbox als x360 gehad. Enige reden voor mij om ooit voor xbone te gaan is als ze goede gears of war brengen. Vandaar ook dat ik voor ps4 ben gegaan voor onder andere The order en omdat ik al een vita had. Of ms goed bezig is, is een waardeoordeel en geen feit en dat je dat zo presenteerde maakt jou juist een fanboy Sent from my iPhone using Tapatalk
Je denkt dat ze dat gratis voor elkaar hebben gekregen? Je denkt dat ze hierdoor meer xbone gaan verkopen? Wat levert het op voor die prijs behalve negatieve pr? Ik vind het een blunder omdat het naar mijn mening weinig opleverd. Had dat geld dan in een nieuwe exclusive gestoken. Doe iets met de Kinect. Of geef het anders maar aan mij Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja hierdoor gaan ze idd meer Xbox One's verkopen. Meer als het gelijk multiplatform was geweest. Of het goed is voor Square Enix is de andere vraag maar exclusive deals voor je eigen console is nooit slecht. Diegene die de shit over zich heen krijgt zijn de dev en de publisher. Zie Destiny DLC bijvoorbeeld. Niemand die tegen Sony aan het roepen was. Eerder richting Bungie en Activision.
Hoeveel meer Xbox en hoeveel miljoen heeft dat gekost? Hoeveel euro heeft dat Ms dan gekost per extra verkochte xbone? Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat weet je niet. Je kan niet weten hoeveel het precies oplevert. Zullen de knappe koppen heus wel berekend hebben.
Lol dit is echt hilarisch gejank. Vanuit dit oogpunt is het alleen goed als je exclusives van niveau GTA hebt ofzo? Met zo'n zure instelling kun je alles wel als negatieve pr zien.
Een exclusive van dat niveau dan zou ik een xbone gaan halen. Hiervan niet Sent from my iPhone using Tapatalk
Najoh. Uit elke opmerking van Rogier kan je opmaken dat hij totaal niet objectief is. laat hem lekker gaan. Het zit volgens mij nogal diep
Dat jij hem niet haalt is dus direct negatief voor Microsoft?! Snap je zelf niet dat je met 2 maten meet?
Volgens mij is dit het versus topic, sorry zal geen mening meer geven Sent from my iPhone using Tapatalk
gast. reageer niet zo emotioneel man. Ik zeg toch nergens dat je je mening niet mag geven. Ik zeg gewoon dat ik je niet objectief vind. Tuurlijk mag je je mening geven.