Doet Nintendo uberhaupt nog iets dan alleen maar shit uitbrengen van Mario, Mariokart en consorten? Ze weten niet eens hoe het internet werkt.
Tsja, het feit dat grote games als Dragon Quest 8 of Deus Ex: The Fall voor de mobiele telefoons en tablets uitgebracht worden zegt al genoeg over de handheldmarkt.
Denk dat je gewoon moet kijken naar welke games je het liefste zou willen spelen. Vond ze allebei best teleurstellen, had er iets meer van verwacht.
Michel Ancel toont eerste game van nieuwe indiestudio, Wild Wild is de eerste game van Michel Ancel's nieuwe indiestudio Wild Sheep Studio. Ancel staat bekend om games als Rayman en Beyond Good & Evil. Onlangs kondigde hij aan naast zijn werk bij Ubisoft een indiestudio te hebben opgericht. Wild is de eerste game van de studio. De game biedt een spelwereld die volgens Ancel zo groot is als Europa. Spelers kunnen als elk levend wezen in de game spelen. Wild speelt zich 10.000 jaar in het verleden af, toen de mensheid en de natuur nog één waren. Het is niet bekend of de game ook naar andere platformen komt.
Ja, da's ook wel weer zo. Voor mij zijn er sowieso maar 2 exclusieves die me boeien en dat zijn Gears en Halo.
Gedonder. Iemand roep me als ie voorbij die Spoiler wazige versnelde shit is met oogballen als schilderijen