Dawn of the Planet of the Apes Ten eerste wat een fenomenaal goed geluid in de Wolff bioscoop in Groningen zeg. Je hoorde echt overal geluiden, alsof je zelf in die gebieden stond. Verder vond ik de CGI schitterend en tja...Caesar blijft een baas zeg. Gelukkig had ik weinig op internet gelezen over de film, dus er waren wat onverwachte en coole dingen. Over dat einde... Spoiler Open einde met een levende Caesar en de rest van de apen en de army die eraan komt....dus een deel 3? Hopelijk nemen ze hun tijd ervoor en wordt het een toppertje. Prima film. Wtf zeg. Robin Williams overleden. 63 jaar,mogelijk zelfmoord. http://www.imdb.com/news/ni57586962/?ref_=hm_nw_tp_t1
Nymphomaniac vol.1 & 2 Beide delen gezien via Netflix USA (de film is in 2en geknipt omdat ie anders ruim 4 uur duurt) Tsja, controversieel? Zeker. Expliciet? Nogal! Goed? Durf ik nog niet te zeggen, ik heb beide films achter elkaar gekeken dus wat dat betreft heeft het me wel 4+ uur geboeid. Het is in ieder geval uiteindelijk een erg duister en zielig verhaal.
22 Jump Street.... Vermakelijk...maar daar vind ik het wel mee gezegd. Maybe just me, maar ik vond de humor echt beter in het eerste deel. Kon om maar weinig dingen echt lachen hier. De kids in de zaal....lagen echter dubbel om alles, pffffff.
Cube was absoluut lachen, maar vele grappen in het algemeen vond ik maar mwah. Nah vind deeltje 1 echt geslaagder. Ah well.
Spoiler Vanaf dat moment dat zijn dochter met haar nieuwe vriend aankomt zetten. En dan die scene in dat restaurant erna.
Sex Tape Door de paar keer die ik heb moeten lachen geef ik hem toch een 6/10. Echt triest de reclame die ze maken voor Apple in deze film btw.
Bad Neighbours is slecht zeg. Seth Rogen is altijd wel tof. Maar deze film is drama. Na 30 minuten maar gestopt.
Beowulf Gaaf! Totaal niet verwacht, maar dit is echt een leuke film. + Vlot verhaal met een stoere hoofdpersoon met echt een heerlijke stem! + Aanvullende cast vertolkt prima personages. + Mooie actie, lekkere muziek, en goede CGI. Prima totaalplaatje. + Originele veranderingen op het oorspronkelijke verhaal (recent gelezen!). + Mooi en ook afsluitend einde, maar dat je wel laat afvragen hoe het verder gaat. +/- Animatie is soms een beetje matig. +/- De film gaat echt heel raar met naaktheid om... wordt nét niet in beeld gebracht, terwijl er wel duidelijk naakt "aanwezig" is. - Angelina Jolie praat echt té raar. - De film was uiteindelijk beter geweest als het gewoon film was en geen animatie. Cijfer: 7,3/10 [yt]6V0w1eYIXuo[/yt]
Ik vind Angelina Jolie maar een héle matige actrice. In Maleficent acteert ze ook zo vreselijk nep en ongeloofwaardig.
Zit ff alle actiescenes van Matrix Reloaded terug te checken. Man na ruim 10 jaar blijft het nog steeds zo ongelofelijk hard.