Wild is de eerste game van de studio. De game biedt een spelwereld die volgens Ancel zo groot is als Europa. Spelers kunnen als elk levend wezen in de game spelen. Wild speelt zich 10.000 jaar in het verleden af, toen de mensheid en de natuur nog één waren. Het is niet bekend of de game ook naar andere platformen komt. Lijkt me wel een leuke game!
Yep! Samen met No Man's Sky mijn meest gehyperede PS4 game. Uhh, welke was dat. Moet ik even de trailer opzoeken. Hellblade. Was dat niet gewoon Kai? Is het nou een sequel op Heavenly Sword? Als het zo is hoop ik dat ze Andy Serkis gedumpt hebben. Kan die man zijn acteerwerk niet uitstaan.
*Avoid playing if you have a heart condition En, heb je het overleefd? Morgen misschien ook maar eens proberen...
Ik weet het niet. Hoe ziet dit er geniaal uit? Wat voor soort game gaat het worden? Kan ik schakelen van wolf naar vogel naar human en dan vechten en exploren?
Ik raakte verveeld bij een koelkast. Dat stuk wat ik had gespeeld had wel een paar goede schrikmomenten protip Spoiler spiek niet door de kier van die badkamerdeur als je een schone broek wilt behouden edit: Ik had een filmpje van 10 minuten gemaakt, van het begin. Kan dat even uploaden.
Ik kwam niet voorbij rode wazige shit... please let me know wat je daar moet doen.. Dulle Spoiler bij die koelkast moet je volgens mij naar die telefoon en dan door het raam kijken
Wordt het gesaved of kan ik morgen opnieuw beginnen? Ik weet nu tenminste wel dat Spoiler ik op X moet drukken bij die foto, haha Jezus, hoe ik dat kon missen Is nog aan het verwerken, maar zit op 93% dus zal zo klaar zijn edit: 1:15 begint het
Oh moest je dat doen.. bedoelde je dat.. ik dacht dat het vanzelf kwam.. ik zei je toch kijk ernaar Dit is Hollowpoint btw [yt]y37diRFCDyY[/yt]
Je zei kijk ernaar, dus ik bleef netjes kijken zonder door te hebben dat ik iets moest doen! ... tsja.
Ik had een tijdje vooraf nog zo lollig een screenshot van die precieze locatie gemaakt Als ik het nu terugkijk is het gewoon té obvious. Spoiler X DRUK OP X BEN JE BLIND? X
Zit wat streams te kijken maar je moet echt dingen vinden op de grond etc. Wist ik veel ik denk gewoon wat rondlopen en af en toe een deur doorgaan