1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb de vorige op de pc gespeeld, deze was best verkocht op ps4 (van HD remake) ongeveer 500k tov ongeveer 200k op de Xbox one. Dus hoop voor Crystal Dynamic/ Square Enix dat ze goeie zak geld ervoor hebben gekregen, kunnen ze erna weer klagen dat er niet genoeg van verkocht zijn


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    mooie zet van MS de vorige TR was een geweldige game, heb hem zelfs 2 x gekocht!

    volgens de laatste berichten is het geen timed excl, maar gaat hij volledig naar de xbox one en waarschijnlijk ook naar pc omdat ook een stuk MS is!

    als TR volledig excl naar MS zou gaan, is dat wel een serieuze klap in het gezicht van sony,
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jaa want met Tomb Raider gaan ze echt veel nieuwe klanten krijgen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zullen ze heus wel wat voor krijgen. Exclusives is de reden voor veel mensen om toch de andere console te halen. Dus we moeten er ook niet te licht over denken. Blijft toch TR die voor veel mensen een GOTY was. Lees nu overal op internet. "Ach TR was toch een matige game etc"

    Beetje jammer.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zonde, naja pik hem later wel op voor PS4.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ach, heb ik toch niet helemaal voor niks een One staan :)
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Gelukkig heb ik naast m'n PS4 een Xbone, maar toch blijft het belachelijk. Laat ze van het geld dat het ze kost liever nieuwe exclusives maken, in plaats van mensen een multiplatform game te ontnemen.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vind het ook zonde van het geld, dat had MS toch in veel leukere dingen kunnen stoppen lijkt me. Nu is het enkel wat geduld hebben voor de PS4 bezitters die toch al te druk waren met Uncharted 8)

    Tomb Raider was vroeger een system seller maar is het allang niet meer, misschien is het juist wel daarom....

    Al met al vind ik het behoorlijk treurig :p Maar ze kijken maar ff, ik wacht wel tot hem over een jaartje of wat van een vriend kan lenen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is net zo treurig dan dat die Ninja Theory game alleen voor de PS4 uit komt dan. Het is gewoon zoals het is. Sony doet het..MS doet het...

    Ik blijf lezen dat deze toch wel naar de PS4 komt...maar i wouldn't be so sure about that. Dit lijkt een Dead Rising 3 verhaal te gaan worden:

    https://twitter.com/VG_Dave/status/499174952135057408

    Maar we zullen zien. Wel zielig sommige comments van lui op andere sites..ineens was TR toch maar een matige game, dus zo erg was dit niet. Wow.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor zover ik weet is ie gewoon full exclusive, maar Ninja Theorie maakt ook gewoon een compleet exclusive voor de Ps4 dus dat is ook verschrikkelijk :+

    Overigens heb ik me prima vermaakt met deel 1 dus ik kijk best wel uit naar deeltje 2 :cool:
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is timed die Ninja Theory game....

    Dat berichtje wat je laat zien, is van vanmiddag, kijk zijn tweetline dan wat hij daarna zegt..

    Ik snap de comments wel, ze menen het niet echt dat het een matige game is, het is de teleurstelling.
    Tomb Raider was tof en de nieuwe hoort ook gewoon op een PS4 uit te komen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp niets van Twitter en zit er dan ook nooit op. Wat zegt hij nog meer dan?
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    OA dit

    David Scammell @VG_Dave ยท 3h
    Square Enix official statement:
    "Coming holiday 2015, ROTTR is exclusively on Xbox - we have no further comment to make at this time."

    Hij weet ook gewoon totaal niet waar hij het over heeft, we moeten het maar met het bericht doen coming holiday 2015 tomb raider is exclusively on Xbox, als Phil Spencer gevraagd wordt naar de exclusiviteit:




    Wees gewoon duidelijk, maak gelijk een einde aan de onzekerheid en geef aan dat de game gewoon totaal niet naar de andere platformen komt.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm...nou ja...we zien het wel.

    Volgens mij waren ze toen met DR3 wel duidelijker toen.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Ik snap trouwens geen pauper van deze game en de titel. Wordt het een vervolg op de laatste Tomb Raider? Was dat niet al een Rise of de TR game?
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee, dit is gewoon het vervolg op de laatste Tomb Raider game ;) die goeie je weet wel met die jonge Lara en het eiland.
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Tomb raider was echt verrassend goed.
    Rise is toch geen first person? Maar camera van bovenaf?
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is een derde-persoons ;) dus niet first en ook niet met de camera van bovenaf.

    Het is het vervolg op:

    [yt]cM03TEakgcg[/yt]
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox exclusive! :lol:
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Thnx voor de duidelijkheid want dat was idd de versie die ik bedoelde.
    Leuk daar een vervolg op :thumbup:
     

Deel Deze Pagina