Bedoel je met dat rode gedeelte, dat stuk met allemaal ronddraaiende oogballen op schilderijen? Zo ja, dan zit ik daar ook vast. Net een kwartier die schilderijen staan te bekijken
Laatste avond van de vakantie toch maar ff snel gamescom highlights gecheckt op internet, zie echt veel toffe dingen langs komen Rime Bloodborne trailer Alienation Hellblade Wild DayZ En 1 of andere hele vette rts achtige trailer waarvan ik de titel niet meer van kan vinden. Sony is lekker bezig
well allemaal nog een beetje verre toekomstmuziek vooral DayZ, had zo gehoopt dat ze daar stiekem al best ver mee waren dat lijkt me zowat de enige game waarvoor ik Battlefield links zou laten liggen
Zag een stream en volgens mij Spoiler Heb je ergens een gaatje in een muur, ligt een schilderij op de grond. Lang blijven kijken en toen werd het beeld zwart. Toen snapte ik er geen fuck meer van.
Klopt ja, is bij een schilderij op de grond. Kap er ook zo mee, ook soort hoofdpijn gekregen door een uur in die kamer
Ja iedereen zit nu ophetzelfde stuk vast dat ze de foto compleet hebben. Ben benieuwd of ze eruit gaan komen nog Denken jullie dat dit nieuwe maker is? Want op internet denken mensen dat het of Konami is (heeft wat weg van Silent Hill The Room) Of ze hadden het over Siren( die game ken ik aleen bij naam) I did a search and there's no such studio known as 7780's Studio. I'm convinced that it's Keiichiro Toyama's (creator of Silent Hill and Siren) PS4 game. It matches up with what he said he wanted to make for it 3. — "It's a staple, but I'd like to make an adventure epic in a vast imaginary world. User communication is becoming a standard feature, but I'd like to have people having fun sharing their experiences of what they felt or saw rather than just items or parameters. That, or something you can clear in a few hours, like a first person supernatural nightmare experience."
Oh dat is verder dan ik ben I guess. Ik dacht dat ik dit in 2min zou hebben gedaan... "interactieve teaser"... game is groter dan Ground Zeroes
P.T. Is nieuwe Sillent Hill (Sillent Hills)gemaakt door Hideo Kojima en Guillermo Del Toro Hoofdpersoon is Norman Reedus (crossbow dude uit The Walking Dead)
Haha, dat dacht ik ook. Dacht dat het max een kwartiertje zou zijn. 'Dit doe ik even snel' Dit zouden ze zo als full game voor bv een tientje kunnen verkopen en niemand zou ervan opkijken!