Ik heb er echt flink de pest in. Was best aardig lang bezig geweest in de SP voordat ik vrijdag het hele weekend MP ivm dubbel xp heb gespeeld. Denk vanavond ik ga lekker verder met de SP is alles weg :thumbdown: Ik heb niks gedelete of wat dan ook
Je moet er even in 1 keer doorheen knallen want de wapens die je in de laatste missie kan unlocken voor de MP zijn best de moeite waard en als je hem op easy zet is het echt zo gebeurt
Ik vind het echt jammer want het speelt best lekker weg en het probleem gebeurd veel in het switchen van SP naar MP had ik gelezen dus laat ik het laatste wel ff voor wat het is. Ga het morgen nog eens proberen er doorheen te jagen
Zijn dezelfde gasten die in een tank kruipen, op de rand van de no-go zone blijven staan en dan op afstand mensen neerhalen. Kansloos. Overigens denk ik dat ik vanavond weer ga "knallen". Iemand die mee wil doen? Lijkt me lachen om eens met meerdere online te schieten. Met Rivanov en Hybrid gaat alles zo makkelijk!
Yup, met twee buddies naast hem die hem weer heel maakten. Plus die hadden ook allebei SMAW's geloof ik.
Dat vind ik een ander verhaal. Dit is gewoon goed samenwerken. Als het andere team 3 engineers op een dak zet met stingers komt die little bird de spawn niet meer uit. Maar als je in je spawn blijft staan en jezelf aan het spel ontrekt verdien je een paratrooper met C4 op je dak en ben je gewoon een slappe lul
Ik heb de game nu ook voor de One dankzij EA early acces en ik moet toegeven dat de grafische verschillen groter zijn dan ik in eerste instantie verwacht had. De aliasing is gewoon enorm zichtbaar in de xbox one versie, zeker bij gaas of hekjes ofzo. Niet onspeelbaar of lelijk, maar toch een merkbaar verschil.
Klopt ja. Heb ook een paar keer de PS4 versie gespeeld en verschil tussen 720p en 900p zie je wel. Verschil tussen 900p en 1080p zie ik niet dan weer niet echt. Maar eigenlijk ben je na 10 minuten wel weer gewend aan de andere resolutie als je switched. Althans voor mij. Moet zeggen dat ik bij de volgende BF game liever wel zie dat ze echt locked 60fps halen op beide consoles. Heb dat eigenlijk 10x liever.
Zou DICE die extra 20% power dan ooit gaan gebruiken? Is nu beschikbaar... Overigens iemand online vanavond? Zo ja, hoelaat?
De hele game moet op een andere manier geprogrammeerd worden om die vrijgekomen rekenkracht aan te kunnen spreken. Het is financieel gezien gewoon niet rendabel om nog zoveel tijd en energie in bestaande games te stoppen om ze nog te tweaken.
Ik ben er niet. Vanavond nog wat werken in m'n nieuwe huis. Willen daar volgende week in gaan trekken dus nog even de laatste dingetjes doen.