De gehele index, sidebar, dropdown menu's, discussielijst en body van de post is toch dezelfde kleur grijs? Heb je een screen waar dat harde witte wordt gebruikt? Behalve voor dat element om je avatar heen bij posts. Weet ik wat beter waar ik moet zoeken om het eventueel aan te passen.
Volgens mij is dat niet weg te halen (of ik heb het nog niet gevonden), en door het te blurren was het vrij onopvallend te maken. Anders kreeg je een harde grijze kleur wat meer aandacht trekt dan een transparante achtergrond. Of had je juist liever een kleurtje?
edit: Nevermind, het is al weg. Wel even overleggen met de mensen die het voor het zeggen hebben of het wel weg mág.
1. Kan niet weg, sorry. Of misschien is er een haxx manier om het weg te halen, maar dan zit je met die hele lege kolom.
2. Dat is de default avatar voor als iemand zelf niks heeft ingesteld. Wordt nog veranderd naar iets meer XBW-achtigs.
3. Hmm, zou wel vet zijn maar ik betwijfel of dat kan.
4. Ik zie de border wat je bedoelt (denk ik, gewoon hier?), maar het stomme is dat er geen border ingesteld staat, haha. Dus ik heb het vermoeden dat die ook ingebakken zit.
Er is heel veel te customizen, maar er zijn helaas ook nog beperkingen. Of ik ben beperkt in het vinden van de juiste opties. Ik zal sowieso nog eens verder kijken of er alsnog iets getweaked kan worden aan je punten, misschien heb ik iets gemist
Indeed it is. Ik kan niet wachten tot we definitief over zijn naar Xenforo.
Laatst bewerkt: 14 aug 2014