ik merkte vooral dat bij een nat wegdek de auto minder controle kreeg. De auto gleed tijdens een harde regenbui constant weg in de bochten. (heb zelf niet gespeeld, maar een flink stuk gekeken bij meerdere gamers)
Hopelijk finetunen ze dat wel. Tuurlijk moet het wat pittiger zijn qua rijden, maar niet te overdreven.
In PGR4 vond ik het zeer vervelend, die races in de regen. Het zal vast wel realistisch enzo zijn, maar het moet toch ook leuk blijven als GAME, en als je voortdurend aan het worstelen bent met auto's die om niets al de baan af glijden, dan gaat de lol er snel vanaf. Rallisport Challenge 2 was wel prima te doen in de regen.
Nieuwe bakkies The remaining week four cars are here: 2008 BMW M3 1970 Chevrolet Camaro Z28 1968 Dodge Dart HEMI Super Stock 2013 Ford Focus ST 2012 Jeep Wrangler Rubicon 1974 Lancia Stratos HF Stradale 2013 Mercedes-Benz E 63 AMG 2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II 2013 Subaru BRZ 1998 Toyota Supra RZ 1981 Volkswagen Scirocco S
hmmmzz.... zal ik misschien toch deze halen? Heb het niet zo erg gevolg allemaal omtrent FH2. Is dit nou 60 fps, grotere open wereld dan FH1? Clubs meen ik wel gelezen te hebben. Release september?
30 fps en 1080p. Veel grotere open wereld dan FH inderdaad, clubs inderdaad en iets van 700 events dacht ik? 30 september release.
Weet ik veel. Sloeg op mijn keyboard. Het is groter zeggen ze alleen. Ook al zeggen het is zoveel % groter. Dan is het nog steeds standaard PR praat.