Zavvi.nl met een pak boxers erbij. Kost tesamen 42 euro volgens mij. Had ik iig in mijn mailbox staan
Is dit een tijdelijke aanbieding? En zo ja weet je dan misschien ook tot wanneer? Leuk prijsje in ieder geval.
Ik wil 'm binnenhalen, maar ik ben een uur bezig geweest met proberen te betalen. In Europa proberen te betalen op de Amerikaanse marketplace is echt onmogelijk. Naja, als ze m'n geld niet willen hebben, dan niet.
Heb ik gedaan, ik kom zonder problemen tot de laatste stap. Als ik dan (met Paypal) wil betalen krijg ik een error "Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.". CC heb ik niet.
Kan toch gewoon USA giftcards kopen bij offgamers.com bijvoorbeeld of werkt dat niet? Paypal werkt bij mij ook niet meer namelijk
Is inderdaad een optie. Ik haal ze bij target.com met paypal. Inderdaad werkt het met paypal betalen al een tijdje niet meer. Ik denk wel dat je je account op Amerika moet zetten om dollar kaartjes te kunnen redeemen. Mijn account staat op Amerikaans en werkt prima met dollar kaartjes.
Ik koop regelmatig bij offgamers.com die USA giftcards for ingame for fifa14 ultimate team. Mijn regio staat gewoon op USA en dat werkt gewoon
Trials Fusion gratis op Xbox.com op het moment. Zal wel een foutje zijn, maar doe er je voordeel mee! https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/Trials-Fusion/4bf57e2c-173a-4764-bee7-fe93e0613204
Tnx voor de link, maar als ik hem probeer te kopen op de site blijft hij hangen helaas Volgens mij is het nu toch gelukt. Tnx!!!