Speel hem op de PC sinds de release en de Reaper of Souls uitbreiding heeft het spel écht leuk gemaakt. De adventure mode kan je je echt maanden lang mee vermaken.
Er zijn nog toe best veel achievements bugged. Misschien dat ze nog ontgrendelen wanneer het spel ook online kan, maar nu is dat wel wat zuur. Ik moet zeggen dat de verschillen met de Xbox 360-versie niet heel erg in het oog springend zijn. Nog toe vind ik vooral het nieuwe systeem van difficulty levels kiezen het meest opvallend.
speel je met of zonder de day1 patch? daar zat voor de X1 nog een resolutie boost in toch? ik vind het er in filmpjes wel een stuck slicker uitzien en de mobs zijn ook groter. Monster density is hoger dan op last gen
Weet niet of dit al bekend was? De framerate problemen waar vooral de PS4 last van heeft? Bug. Wordt gefixt in een day one patch. Artikel en update (reactie van Blizzard) bij de opening van dit artikel: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-diablo-3-performance-analysis Slecht dat dit door QA heen is geslipt, goed dat ze het toegeven en asap fixen.
Ook al, las het even verkeerd. Prijzen lopen wel flink uit een moet ik zeggen. Heb de game in Nederland gezien voor ongeveer 52, euro tot en met 70 euro bij die veel te dure GameMania. Heb op zich wel zin in deze game, maar hoelang ga ik het leuk vinden. ROS op de PC best wel veel gespeeld, maar soms ook met flinke frustratie omdat de sleur er naar mijn mening best snel inkomt. Als die console versie echt beter voelt dan de PC versie, dan schaf ik hem wel aan.
Ik vind de game echt het best tot zijn recht komen op de console. Speelt heerlijk weg. En blijft een game die je van tijd ff er bij kunt pakken als je ff wat anders wil, ff brainless wil looten, etc. Ideale game daarvoor imho ...
Dat klopt. Het is ook geen race game waarbij je eerst van allerlei trainingen en weet ik wat moet afwerken, hoewel je daar vaak ook wel een quick race kan doen. En het is zo'n game waarbij je bij elk stukje nieuw loot weer moet kijken wat je daardoor nog verder aan moet passen. Het finetunen van je karakter kost veel tijd, maar dan krijg je ook iets waar je echt constant mee bezig kan zijn. Je moet jezelf ook wel dwingen af en toe te stoppen, soms voor langere periodes, anders raak je de game echt eens een hele lange periode niet aan. Echter blijf ik wel wachten totdat mijn gevoel juist is. Wil vooral meningen hier horen en die van Nederlandse recensies. Die van XBW ga ik wel lezen, als die een beetje op tijd komt.
Ik speel met de patch. De framerate is vrij goed, de laadtijden mega kort en de resolutie is hoog. De enige problemen die ik dus tegenkom is dat A de servers er nog niet zijn, B, drie achievements niet willen ontgrendelen die ik wel zou moeten hebben. Het importeren van de saves uit de 360-versie werkte wel prima. Ik ben hard aan het spelen om hopelijk vlot met een goede recensie te kunnen komen. Ik wil wel alles goed testen natuurlijk.
Wat houd de adventure mode in als ik vragen mag? Hoop dat de game van het weekend al ergens verkocht word.
De adventure mode is de RoS- nieuwe toevoeging op het spel. Naast een Act 5 (die net zo groot is als 1 t/m 4 samen) in de story mode heb je nu Rifts en Bounties in de adventure mode. Voor bounties zijn alle act's opgedeeld in circa 10 instances waarvan je 5 random instances kunt doorlopen om zodoende een bountie te completen. Tijdens deze bounties verdien je Rift keystonefragments waarmee je een Rift kunt openen. Dit is 1 instance van zo'n 10-20 minuten waarvan de maps en monsters helemaal random zijn, met een stuk of 10-20 elite packs. Daar kun je echt je legendaries gaan farmen.
Hoe werkt het als ik bijv a.s. Dinsdag met een maatje wil coöpen op de bank en dat we dan allebij onze saves willen meenemen? Gaat dat gewoon via cloudsave?
Bij xbox 360 moest je als 2e spelers van de cloud of een opslagmedium je characters inladen. Weet niet of die cloud gelijke was aan de console of aan de gamer tag. Anders kan het wellicht via usb?