Kies staat inderdaad op mijn PC, maar ik lijk nog geen verbinding met mijn Samsung Galaxy Ace I te kunnen maken. Ik vermoed dat de drivers dus nog niet geïnstalleerd zijn. Weet jij welke ik moet hebben hiervoor, dan probeer ik het daarna weer?
Iemand voor dit en bovenstaande nog een oplossing:
En wat ik ook graag wil weten is hoe ik volledige machtiging over alle bestanden op mijn PC kan krijgen. Ik kan nu bijna niet verwijderen handmatig en er staat nog het één en ander op mijn computer dat ik graag wil verwijderen. Ik heb maanden geleden eens een flink gevecht gehad met de instellingen, dacht het voor elkaar te hebben na een tutorial via Google, maar nee dus. Ik wil ook volledig door mezelf handmatig bestanden kunnen verwijderen die anderzijds niet door scanners, of andere programma's opgepikt of herkend worden.
Als iemand een Nederlandstalige uitleg heeft, waarin ik dat stap voor stap kan doen, dan sla ik die even goed op voor een eventuele volgende keer dat dit probleem zich voor doet. Mijn Engels lezen en het begrijpen is niet al te best.
Laatst bewerkt: 17 aug 2014