[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Speel hem op de PC sinds de release en de Reaper of Souls uitbreiding heeft het spel écht leuk gemaakt. De adventure mode kan je je echt maanden lang mee vermaken.

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Er zijn nog toe best veel achievements bugged. Misschien dat ze nog ontgrendelen wanneer het spel ook online kan, maar nu is dat wel wat zuur.

Ik moet zeggen dat de verschillen met de Xbox 360-versie niet heel erg in het oog springend zijn. Nog toe vind ik vooral het nieuwe systeem van difficulty levels kiezen het meest opvallend.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe kan jij nu al spelen :eek:?

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is een reviewer?

sent from a wp phone using tapatalk

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    speel je met of zonder de day1 patch? daar zat voor de X1 nog een resolutie boost in toch?

ik vind het er in filmpjes wel een stuck slicker uitzien en de mobs zijn ook groter. Monster density is hoger dan op last gen

6. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Denk het wel, heb de Xbox One versie ook al opgestuurd gekregen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar besteld??? :eek:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat NLegendkiller ook een reviewer is, Yellow. ;)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 14 aug 2014
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook al, las het even verkeerd. Prijzen lopen wel flink uit een moet ik zeggen. Heb de game in Nederland gezien voor ongeveer 52, euro tot en met 70 euro bij die veel te dure GameMania. Heb op zich wel zin in deze game, maar hoelang ga ik het leuk vinden. ROS op de PC best wel veel gespeeld, maar soms ook met flinke frustratie omdat de sleur er naar mijn mening best snel inkomt. Als die console versie echt beter voelt dan de PC versie, dan schaf ik hem wel aan.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de game echt het best tot zijn recht komen op de console. Speelt heerlijk weg. En blijft een game die je van tijd ff er bij kunt pakken als je ff wat anders wil, ff brainless wil looten, etc. Ideale game daarvoor imho ...

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat klopt. Het is ook geen race game waarbij je eerst van allerlei trainingen en weet ik wat moet afwerken, hoewel je daar vaak ook wel een quick race kan doen. En het is zo'n game waarbij je bij elk stukje nieuw loot weer moet kijken wat je daardoor nog verder aan moet passen. Het finetunen van je karakter kost veel tijd, maar dan krijg je ook iets waar je echt constant mee bezig kan zijn. Je moet jezelf ook wel dwingen af en toe te stoppen, soms voor langere periodes, anders raak je de game echt eens een hele lange periode niet aan. Echter blijf ik wel wachten totdat mijn gevoel juist is. Wil vooral meningen hier horen en die van Nederlandse recensies. Die van XBW ga ik wel lezen, als die een beetje op tijd komt.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik speel met de patch. De framerate is vrij goed, de laadtijden mega kort en de resolutie is hoog. De enige problemen die ik dus tegenkom is dat A de servers er nog niet zijn, B, drie achievements niet willen ontgrendelen die ik wel zou moeten hebben. Het importeren van de saves uit de 360-versie werkte wel prima.

Ik ben hard aan het spelen om hopelijk vlot met een goede recensie te kunnen komen. Ik wil wel alles goed testen natuurlijk.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uiteraard! Ik kijk dan ook uit naar je ''uitgebreide'' recensie. :+:thumbs:

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Wat houd de adventure mode in als ik vragen mag?

Hoop dat de game van het weekend al ergens verkocht word.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De adventure mode is de RoS- nieuwe toevoeging op het spel. Naast een Act 5 (die net zo groot is als 1 t/m 4 samen) in de story mode heb je nu Rifts en Bounties in de adventure mode. Voor bounties zijn alle act's opgedeeld in circa 10 instances waarvan je 5 random instances kunt doorlopen om zodoende een bountie te completen. Tijdens deze bounties verdien je Rift keystonefragments waarmee je een Rift kunt openen. Dit is 1 instance van zo'n 10-20 minuten waarvan de maps en monsters helemaal random zijn, met een stuk of 10-20 elite packs. Daar kun je echt je legendaries gaan farmen.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Niet overdrijven he.

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Thanx voor de uitleg man :thumbs:

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe werkt het als ik bijv a.s. Dinsdag met een maatje wil coöpen op de bank en dat we dan allebij onze saves willen meenemen?
    Gaat dat gewoon via cloudsave?

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Bij xbox 360 moest je als 2e spelers van de cloud of een opslagmedium je characters inladen.

Weet niet of die cloud gelijke was aan de console of aan de gamer tag. Anders kan het wellicht via usb?

Deel Deze Pagina