Als je de link aanklikt voor de smartglass beta dan checked die je IP en dan gooit die je naar de Nederlandse play store bijvoorbeeld voor je telefoon. En dat gaat niet werken omdat die hier nog niet is. Via VPN kan je zorgen dat die een Amerikaanse IP pakt en je dus naar de Amerikaanse play store stuurt. En kan je dus wel downloaden.
Soms zoals met de beta Smartglass is het regio locked dus als playstore ziet dat je in NL zit dan kun je het niet downloaden. Psiphon is een programmatje voor je Android die je regio maskeert zodat het wel gaat. Zal straks ff kijken Edit hahaha Je was me voor Hybrid
Die "Record that" op de app is wel handig. Pakt volgens mij de laatste minuut dan en werkt lekker snel.
Dat wordt vanaf nu constant met de app in handen spelen. Vreemd dat die van mij nog niet geupdate is.
Yessir! Dat was em. Normaal update ie zichzelf De accu zal niet blij zijn met die nieuwe Record That functie. edit: Eventjes tussendoor, tot wanneer was die titanfall aanbieding? Spelen er veel mensen online? Is het voor een casual als mij ook leuk? edit2: eh kut, ik vergeet altijd dat dit wel het algemene topic is, maar niet zó algemeen. Sorry.
Dinsdag. Tsja kan moeilijk zeggen of het leuk vind. Het is wel erg fast paced en veel hangt toch af van je reflexen. Ik vind het wel leuk om te spelen het is weer wat anders door dat wallrunnen en ene moment ben je een soldier en het andere moment zit je in een Titan. Wordt nog genoeg gespeeld.
Je kon het goed zeggen van Battlefield! Maar ik denk er dan nog eens goed over na. Heb em eigenlijk al op de PC Maar nooit echt er 'in' gekomen omdat ik nog altijd liever op consoles speel. Daarom voor mezelf nooit goed kunnen inschatten of het echt wat voor me is. Een console zet je ook gewoon sneller aan voor even een potje... Nou ja ik dan. Zo, en nu die record that functie uittesten.
Omdat Battlefield toch wat anders speelt en je ook van waarde kan zijn als je geen snelle reflexen hebt. Bij Titanfall is dat minder het geval en weet niet of je dat dan leuk vind dan. Maar ja 18 euro is alleen niet veel voor de game die nog veel gespeeld wordt.
Gisteravond paar potjes Titanfall gespeeld en ik als Cod speler vind dat leuker dan Battlefield. Battlefield is voor mij te traag en te technisch. Gewoon rennen en knallen :thumbup: en het is erg leuk in een Titan
Allemaal heel goed die updates enzo, maar ik hoop eigenlijk dat ze is een keer met een update komen dat het laden niet zo lang duurt. ff snel naar friends etc .. getting friends .. checking activity .. duurt allemaal zo lang. wat ook irritant is. "We can't show your friends right now."
Hoelang heeft het trouwens bij jullie geduurd voordat je wat hoorde nadat iemand je had ge-invite? Als er nog meer mensen zijn die miij willen inviten heel graag (GT: xPromISSe NLx ).Iemand anders op mijn friendslist die ook die update heeft vertelde me dat iemand hem 5x had ge-invite voordat hij eindelijk wat hoorde van xbox. Waarom niet gewoon na 1x
Gaat hier wel snel eigenlijk. De eerste maanden was het traag maar na wat updates ging het een stuk sneller. Omdat het aantal niet uitmaakt. Gaat gewoon redelijk random en belachelijk veel mensen melden zich aan.
Ja klopt, 't gaat wel wat sneller, maar het is nog redelijk langzaam in mijn ogen. En het is niet m'n internet haha.
Vorige week een keer gehad dat m'n xbox uit het niets in 1x best wel hard begon te blazen. en nu weer .. nu startte ik fifa op maar vorige week was ik gewoon op het dashboard