Pff. Snap er geen zak van. M'n Xbox .. 0.54mbps Down 1.82 Up Latency 514ms M'n PC .. 48.5 Down .. 8.67 Up Latency 18ms Alles al geprobeerd. hard reset etc ..
Ja beide, maar vannacht kon ik nog gewoon lekker netflix in HD kijken. Nu is het niet om aan te zien. Kan geen spel online spelen want alles lagt.
Dit lost 't op =) http://forums.xbox.com/xbox_early_a...view_forums/wave_7_1409/f/5052/t/1813386.aspx
Een van de pluspunten van alle updates vind ik de smartglass beta. Titanfall mappack die in de aanbieding is gekocht via de app met dollars met geld wat op mn account staat. Met PayPal kreeg ik een error
hallo, ik weet niet zo goed of de vraag onder hardware valt. maar ik ga toch een xbox one halen. maar kan je zowel je profiel op de 360 als op de one hebben? ik wil namelijk wel nog verder met skyrim, en aangezien ik niet lees dat je je savegames kan overzetten, en de one niet de backwards compatibility heeft wil ik dus en op de one gaan spelen en op de 360 (voor zolang ik skyrim nog speel) ik wil mijn profiel wel houden omdat ik ook battlefield 4 op de one wil gaan doen en mijn premium wil behouden. ik heb al een beetje gezocht op internet, maar kan niet een direct antwoord vinden.
Je kan je profielen gewoon op beide apparaten gebruiken. Je kan zelfs je account op hetzelfde moment gebruiken
M.b.t BF4 premium daar is wat onduidelijkheid over. Volgens vele is die optie om het over te zetten beëindigd op 31 juli maar toch zijn er mensen waar het wel lukt. Xbox Live ook ja.
ok fijn wat betreft xbox live. wat een onzin omtrent bf4 premium. dus iedereen moet maar gelijk een import xbox kopen en bf4 anders ben je je premium kwijt. ik weet nu niet op ik bf4 dan ga kopen. straks ben ik mijn premium kwijt en kan ik weer dokken. maar even afwachten dan maar.
Op de officiele pagina staat dat je het gewoon kan meenemen http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/xbox-one-upgrade
Dat is wat anders. Toen kon je van 360 naar One upgraden voor 10 dollar maar die is echt allang afgelopen. De stats kan je altijd nog overzetten maar er is nu iets met Premium aan de hand.
Ja maar hij geeft ook Paypal aan als betaal optie en dat werkt niet. Dus gewoon via Paypal giftcards kopen op de US Microsoft store werkt het beste.