jeej uitgespeeld edit Was aan het streamen, vanaf minuut 6 ongeveer, maar ja. Niet dat je iets nuttigs ziet buiten mij dwaas te zien ronddwalen. http://www.twitch.tv/joyangel89/b/558097920 (account van mijn zusje, voor iemand gaat vragen naar de rare nickname )
Teaser Trailer + How to Beat It http://www.gametrailers.com/videos/fd4smo/silent-hills-teaser-trailer---how-to-beat-it
Ok eindelijk gelukt.. Spoiler Gewacht tot 00:00, toen 10 stappen gedaan, begon dat kreng te lachen. Toen spook opgezocht, laten possessen. Beetje blehren in de mic (al weet ik natuurlijk niet of dat de trigger is), minuut gewacht bij de telefoon, toen ineens een 2e lach en begon mn kontroller te trillen
Ik zit nu ook vast denk ik. Ben nu bij dat rode snelle gedeelte, maar er gebeurt niks. Loop steeds rondjes en gangetje wordt langer, maar er gebeurt gewoon niks meer. Kan iemand me helpen?
Spoiler kijk een paar seconden door het kogelgat met r3. Maar niet vanuit de badkamer, de andere kant van de muur is ook een gat
Niet zeker. Kan denk ik ook zonder. Maar misschien ook wel, want als het goed is heeft iedereen een headset.
Tv instelling even veranderd en het loopt smooth as Butter. Btw die 'baby' in die wasbak.. Zou dat een refentie zijn naar Eraserhead? Doet mij allemaal een beetje Lynchish aan.. Geweldig dus! Met headphone zit ik helemaal erin :d Ze moeten Burial of Apex Twin moeten vragen hoor de soundtrack.. Die 2 weten wel hoe ze een duister sfeertje kunnen creƫren.. Alhoewel deze soundtrack ook volstaat
Deze demo gespeeld met een headset. Jezus christ dit spel is echt niet normaal eng zeg. Wat heb ik me de tering geschrokken een paar keer.
Is deze nog te downloaden? Kan het niet vinden in de store edit: Never mind. Ik zocht op PT maar dat kon ie niet vinden. Daarna keek ik bij Games en sorteerde ik op prijs. Ging ook niet. Daarna bij Laatste releases. Nope! ... Het staat wel gewoon tussen demo's
Hier zou ik een PS4 voor kopen, alleen jammer dat Silent Hills waarschijnlijk een 2016 of later titel gaat worden.