Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Google doet het niet! :p

Ik zal ondertussen ff via m'n phone googlen... heb jij nog nuttig linkje waar ik misschien op kom? Kan ik hem altijd via m'n phone openen.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    8.8.8.8 en 8.8.4.4 zijn de opendns servers

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het voor zowel IPv6 en IPv4 ingesteld, alleen de DNS-wijzigingen (beide reeksen voor elk type), niet de IP-adressen.

Nu kom ik websites wel weer op.

Steam ook, moest wel 3 keer proberen voor hij verbinding kunnen maken.

Hmpgh, ben benieuwd. :+

EDIT: Het is gewoon echt fucking traag... ook het posten net duurde 10 seconden en kreeg nog een dubbelpost melding ook. Nog andere ideeën of kan ik het fout gedaan hebben?

Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ben met mijn mobiel muziek etc aan het overzetten van de PC. Ik heb nu alleen het probleempje dat ik de kabel wel aangesloten heb, maar dat die de verwisselbare harde schijf, mijn mobiel dus, niet kan openen omdat die zegt dat er niets in zit. Ik heb al het nodige via een BlueTooth apparaatje gedaan, maar dat is traag en minder praktisch dan als ik direct toegang tot de schijf van mijn mobiel kan krijgen om alles snel over te zetten. Windows 7, 64 bit heb ik, kan iemand mij helpen met bovenstaand probleem??? Voor de rest werken eerdere dingen die ik had wel weer normaal.

Heb een Samsung Galaxy Ace I trouwens.

Laatst bewerkt: 13 aug 2014
  5. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je dit met meerdere apparaten?
    Wat is er gebeurd voordat het probleem kwam?
    Router al uit t stroom gehad en er weer in?
    Draadloos of bedraad?

6. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Helaas bekend probleem bij asus.

het gaat om de connector van je beeld naar je moederbord, de kapjes op het draaimechanisme zijn vaak los te halen en het kabeltje hiervoor ligt er achter, soms wil goed blazen al eens helpen.

Wanneer je het niet vertrouwt zelf te doen is dit bij een computer zaakje te maken voor 25 - 50 euro :) (mits het scherm niet kapot is zoals je zei)

EDIT; mybad op 1 of andere manier gaf die de laatste posts niet weer en dacht ik dat dit een nieuwe post was waar ik op reageerde :emo:

Laatst bewerkt: 14 aug 2014
  7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het de laatste tijd steeds vaker dat ineens niks meer reageert in Windows. Als ik ergens op wil klikken dan blijft het eeuwig laden. Ctrl + alt+ delete werkt helaas ook niet. En als ik dan de computer opnieuw opstart dan werkt alles weer. Weet iemand wat er aan de hand is?

Ik heb windows 8.1

8. XboxOneGamer

XboxOneGamer Guest

Alle updates gedaan? Legitieme software?

9. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Virusscan en malwarescan gedaan?

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anti malware en die vind niks. Gisteren CC cleaner erover gegooit en toen zag ik iets erna dat ik speed dial heb bij het opstarten in Internet Explorer. Iemand een idee hoe ik dat kwijt raak?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Iemand??? :confused:

12. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst nieuwe software gedowload?

Kijk even bij je programma's in hrt configuratiescherm of er programma's zijn die onbekend zijn. Zoals speedupmypc, regclean pro etcetc

Mocht je niet weten of het programma dat je ziet zooi is, google het dan en dan kom je er snel genoeg achter.

Voer daarna een anti virusscan uit
    Een scan met malwarebytes
    En een scan met adwcleaner

Yellow:
    Heb je samsung kies/de juiste drivers geinstalleerd?

Laatst bewerkt: 16 aug 2014
  13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen nacht wel een update gedownload, hopelijk lost dit het op. Mijn computer staat alweer een paar uur aan zonder vastlopers..

Verder uitgevoerd:
    1) uitgebreide avg scan
    2) opruiming via cc cleaner
    :cool: anti malware realtime guard een sessie laten doen
    4) in 't configuratiescherm gezocht naar programma's die ik niet kende

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kies staat inderdaad op mijn PC, maar ik lijk nog geen verbinding met mijn Samsung Galaxy Ace I te kunnen maken. Ik vermoed dat de drivers dus nog niet geïnstalleerd zijn. Weet jij welke ik moet hebben hiervoor, dan probeer ik het daarna weer?

Iemand voor dit en bovenstaande nog een oplossing:

En wat ik ook graag wil weten is hoe ik volledige machtiging over alle bestanden op mijn PC kan krijgen. Ik kan nu bijna niet verwijderen handmatig en er staat nog het één en ander op mijn computer dat ik graag wil verwijderen. Ik heb maanden geleden eens een flink gevecht gehad met de instellingen, dacht het voor elkaar te hebben na een tutorial via Google, maar nee dus. Ik wil ook volledig door mezelf handmatig bestanden kunnen verwijderen die anderzijds niet door scanners, of andere programma's opgepikt of herkend worden.

Als iemand een Nederlandstalige uitleg heeft, waarin ik dat stap voor stap kan doen, dan sla ik die even goed op voor een eventuele volgende keer dat dit probleem zich voor doet. Mijn Engels lezen en het begrijpen is niet al te best.

Laatst bewerkt: 17 aug 2014
  15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Oorzaak probleem gevonden, ligt bij Hearthstone!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kun je dat even verder uitleggen? Want bij programma's en onderdelen heb ik inderdaad nog zo'n bestandje in de lijst staan die ik maar niet kwijt krijg. Is sowieso als een kutgame, maar dat terzijde. Ik zou graag willen weten hoe ik die permanent kan verwijderen en wat jij bedoeld met dat het daar aan ligt. En mocht je voor de rest ook een oplossing hebben? :):

Neem maar van mij aan dat dit al een tijdje speelt en dat ik het zelf ook wel probeer via google, maar ben geen wereldgoogler, eerder een amateur. :'-(

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen/ progs permanent verwijderen kan heel eenvoudig via configuratiescherm>> "een programma verwijderen" en dan deleten die hap.

Hearsthstone heeft (kwam ik vanmiddag achter) sinds de nieuwste patch een freeze error in Windows 8.1 modus. Dan sluit je het spel af en loopt je computer helemaal vast.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    En dat doet die bij mij dus niet. Ik heb echt al tig keren op verwijderen geklikt, maar dat bestandje wat nog in die lijst staat wil maar niet weg gaan. Het spel zelf heb ik al lang niet meer op mijn PC staan. :'-(

Bestandje Hearthstone is weg uit de lijst programma's verwijderen, maar wel via CC Cleaner. Nu nog weten hoe ik volledige machtiging kan vrijgeven voor alle zooi die gelocked staat op mijn PC en wel weg kan. Er zijn soms malware, spyware, die blokkeren mijn machtigingen en dan wil ik wel weten hoe ik volledige controle kan krijgen tot alles. In eerdere posts het liefst een Nederlandse uitleg.

En nu ik dat bestandje van HS weg heb, misschien handig op opnieuw op te starten?

Laatst bewerkt: 18 aug 2014
  19. XboxOneGamer

XboxOneGamer Guest

Een windows server2003 installatie die ik wil gaan herinstalleren naar srv2008 blijft tijdens het backuppen van de bestanden hangen op " preparing to copy) doet ie niet bij elk bestand, maar bij sommige wel en anderen weer niet. Hoe fix ik dit, is vervelend 8)

Het mapje met dat papiertje wat overzoeft blijft wel lopen, dus hij zit niet helemaal vast volgens mij

Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2014
  20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    -knip-

Opgelost :)

Laatst bewerkt: 18 aug 2014

Deel Deze Pagina