DLC weet ik niet die heb ik niet. Maar de gewone playlist is altijd lekker druk en heb totaal geen moeite met potjes vinden ofzo.
Lekker lekker voor € 18,- is het echt een must buy . Daarnaast is het voor mij 1 van de weinige MP games (shooters) die ik graag even online speel.
Daarnaast ook alle Games with Gold in de queue zeker? Dat wordt dan lekker downloaden op release hehe.
18 euro is echt geen geld voor dit spel. Zoals Nightbringer zegt, het is echt leuk om deze af en toe weer uit de kast te trekken. Ben al geruimde tijd Gen 10, maar speel het nog steeds af en toe. Blijft leuk, zeker met vrienden
Ben helaas snel op dit spel uitgekeken. Het gebrek aan wapens, equipment en andere Titans zorgde ervoor dat ik na 2 maanden spelen al "klaar" was. Vorige week weer een poging gedaan om te spelen maar kom helaas alleen mensen tegen die je niet dood krijgt vanwege hun bagger verbinding Als ik een Titan in de lucht zie die mij vervolgens ook nog is plat kan trappen ben ik al snel klaar met spelen. Online is het gewoon niet beter geworden. Terwijl ik in het begin van het spel echt prima potjes kon spelen. Zie nu teveel mensen met een "one-bar-connection". Toch jammer, spel had potentie. Ben alleen bang dat deze game veel te vroeg gereleased is. Van mij hadden ze nog wel een paar maanden mogen werken.
1 bar? Zit altijd met mensen met minimaal 4 baar eigenlijk. Qua online gameplay vind ik de game juist super. Je merkt dat het dedicated servers zijn en dan de hit detectie goed is. Soms best verfrissend na een avond BF4 bijvoorbeeld. Ook ben ik er niet mee eens mbt wapens etc. Uiteindelijk gaan mensen toch altijd voor de "betere" wapens en dan heb ik liever dat ze die goed balancen. Ik haal BF4 nog een keer erbij die heeft weer teveel wapens waar sommige niet veel van elkaar verschillen en meer dan de helft eigenlijk toch niet heel veel gebruikt worden. Dan heb ik liever dat ze goed focussen op het balanceren van de paar wapens die er zijn. Laatste jaren is het sowieso al de trend om heel veel wapens ofzo erin te gooien. Met het motto meer is beter. Wat bij shooters eigenlijk niet werkt. Daar gaat alles om balans.
Ik mis de diversiteit. Het is het NET niet. Gezien de hype die er om deze game heen ontstond vind ik gewoon dat de game een beetje "under delivered" zeg maar. Als je dan gaat kijken naar COD of BF voelt Titanfall gewoon "leeg". Kan zijn dat ik gewoon een paar keer in 'n kut server terecht kwam. Misschien nog maar is een keer gaan proberen. Ieder zijn ding natuurlijk
voeg me anders ff toe. Dan raggen we binnenkort samen ff een potje. De game blijft het leukst met maten in je team
Toch wel vage game! Heel vaak knal je mannetjes neer, maar staat niet onder in beeld. Zijn dat botjes of iets?
Je hebt grunts en spectres waar je gewoon exp voor krijgt. En dan heb je idd die jij bedoelt waar je niks voor krijgt. Weet alleen niet hoe die heten.