Hoe weet je dit? Want ik heb ook Watch Dogs nog liggen. Edit: Was een reactie op de inruil actie bij Gamemania. @UpInSmoke0611
Ik heb vandaag Watch Dogs ingeleverd voor Destiny. Op release Destiny slechts 19 euro betalen en klaar!
Heb zovaak dingen gebracht waar het 25,- ofzo moest zijn en was het 24,98. Weet niet of alle gamemanias niet moeilijk doen trouwens
Nice, ga ik ook ff doen Ga meteen destiny, cod, gtav, fifa 15 pre-orderen. Doe toch niks meer met games als ghosts, watch dogs, 2nd son etc Killzone, infamous en fifa 14 erbij en ik kan gewoon 5 games pre-orderen voor 100 euro. Goeie actie dit Used prijs voor sommige launch games zoals AC is gewoon nog 54 euro daar
Ik heb een stapeltje van 6 games uitgezocht die samen tussen de 250 en 300 used waarde zitten dus morgen maar even 5 pre-orders plaatsen Zijn de games voor dit najaar zo goed als geregeld
Ik dacht Destiny, GTA, AC Unity, CoD en Fifa Of misschien Dragon Age , kijk wel even In ieder geval Destiny en GTA Ideale actie om de launch games te lozen en er nog aardig wat voor te krijgen
Ik wist niet dat GTA en DA ook meededen. Helaas heb ik geen game van 50 euro liggen, anders had ik DA zo besteld voor die prijs
En ik heb juist alle games verkocht, komen ze met deze actie hahahaha. Infamous, cod, battlefield, killzone, alles verkocht
Ik ruil Infamous in voor FIFA 15. Er is trouwens een 3 halen 2 betalen actie bij Saturn. Online kun je drie dezelfde games bestellen voor de prijs van 2. Nu zal dit hopelijk in de fysieke winkel ook wel zo zijn. Daarom morgen even bellen, en met de prijsgarantie van Saturn moeten ze wel voor 52,- verkopen per stuk. Dat wordt dan 3x Diablo 3 halen voor 35,- p/s. Mooie prijs om die game eens te proberen.