[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ach, YGZ heeft de mijne ook verzonden, dus die ploft morgen op de mat als het goed is. En inderdaad Kudos to Blizzard voor de save transfer mogelijkheid. Xbox One naar PS4 heeft natuurlijk geen zin, die versie bestaan niet voor RoS...

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Bij mij is de pre-load binnen (ps4). Alleen zijn er 2 bestanden binnen gehaald.

Ultimate evil editon (23 gb)
    Ultimate evil edition (English) (41 gb)

Iemand hier hetzelfde of een idee wat er verschilt?

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Had te maken met lokalisatie zie paar posts terug

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-07-how-to-transfer-diablo-3-saves-to-ultimate-evil-edition

"You can also transfer your characters onto PlayStation 4 and Xbox One, regardless of whether you played the older game on PS3 or Xbox 360.

Do note, however, that you cannot transfer saves from PS3 to Xbox 360, or vice versa, nor can you transfer from PS4 to Xbox One or vice versa. You also cannot transfer from PC to console."

Vindt dit nog steeds interessant: is het dus wel mogelijk om van 360 naar PS4 om te zetten, of van PS3 naar One? Iemand getest? Uit de manier waarop de eerste paragraaf is verwoord krijg ik namelijk de indruk dat dit wel tot de mogelijkheden behoort.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat kan, je linkt gewoon je Live en PSN aan battle.net en expoteert op de 360 je save (nieuwe optie die er met 1.05 ingepatched is)

Vervolgens kan je ps4 die save weer van battle.net afhalen

Je hebt er dus geen een Gold of Plus voor nodig

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop maar dat die site waar ik het besteld heeft, de game ook verstuurd heeft :mad: nog geen mail ontvangen

7. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    waar heb je besteld?

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik dank

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pre-order only ofzo? Nog nooit van die site gehoord, maar zag er verder wel prima uit. Heeft ook prima reviews op BG.

10. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dan zal het wel goedkomen toch! Ik duim met je mee :D

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wilde daar ook bestellen maar vind het echt een vage site. Er staat dat ie op voorraad is maar verzending is pas 25 augustus (uk versie).

Dus geskipt en morgen wel langs de winkel

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat... Dan ga ik wel digitaal.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Had hem vandaag onder de toonbank kunnen krijgen, maar dan had ik met de trein gemoeten en weet niet of het spoort inmiddels af is hier. Ze hebben alles vervangen tussen Leeuwarden en Stavoren. En laat nu ook nog eens de papieren treinkaartjes afgeschaft zijn, waardoor je een al duurdere tijdelijke OV kan aanschaffen waar nog eens een euro bijkomt omdat het een tijdelijke chipknip is. Met andere woorden, dat word woensdag en met mijn vader in de auto die toch al naar de MM wil voor wat zooi voor zijn eigen hobby's. Beetje jammer, aan de andere kant gunstig dat ik nu woensdag zonder gezeik naar Leeuwarden kan. Heb geen auto of rijbewijs van mezelf, ga ook nauwelijks weg. Fok zooi, ik wil spelen. Het najaar van de gameindustrie is weer los en Yellow moet alles hebben. :+

En dit is wel mooi:

:9 OXM review. Dit zijn wel twee negatieve punten van hun, maar ik beschouw ze als positief, met name de tweede. Game krijgt van hun een 8, deze editie vooral.

Scoort weer goed allemaal en grafisch schijnt het echt een topper te zijn. _O_ Kan niet wachten om de intro van ACT V eens full HD en Widescreen op mijn TV te zien. _O__O_

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De eerste run op normal is idd niet moeilijk, maar ik ga lekker meteen door op Master 1 met mn lvl 60's

En Yellow, waarom ga je niet digitaal? Alles op release in huis

Of gewoon bestellen bij een goedkope site, heb je hem ook op release en hoef je niet naar 058

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik wil WD nog inleveren bij GM, die had ik met mazzel gratis en heb nog een 15 euro kortingsbon, dus tel uit je winst. :+

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad. Mijn 360 save staat klaar voor de PS4 versie morgen!

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo :+ even 28 GB binnenhalen :p uiteindelijk nu 47 euro betaald dan. US store is echt relaxt op deze manier :)

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Damn, ga ook maar even een us account aanmaken. Dief van mijn eigen portemonnee als ik het niet doe.
    Moet je dan ook langer wachten ivm tijdsverschil? En kan je online gewoon tegen mensen uit EU?

Sorry voor de off-topic

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Enige nadeel vind ik met digitaal: morgen ff de game meenemen naar mn maatje dat kan dan niet

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jawel hoor, inloggen met jouw account bij die vriend ;)

Ehm hij gaat over 10 uur 'unlocken' ( of hoe je het ook wilt noemen :p). Weet niet wanneer EU kan spelen though. Tuurlijk kan dat. Online speel jij alsnog vanaf een NL IP dus jij speelt gewoon meestal met Europeanen.

Laatst bewerkt: 18 aug 2014

Deel Deze Pagina