Voor de mensen die aan die Gamemania pre-order inruil actie mee gaan doen, ik was net in Assen bij de GM en alle 'extra deelnemende titels' stonden nog niet in het systeem Dus voor nu alleen Destiny, AC, CoD en Fifa kunnen pre-orderen en kon later deze week terug komen voor GTA en Dragon Age Maar als je dus voor 1 van die extra titels gaat hoef je vandaag nog niet heen
Tomb Raider heeft een used van €49,98 haha. Gewoon die maar inwisselen voor Assassin's Creed. FIFA heb ik al gewoon in bestelling, Destiny en CoD hoef ik niet. Scheelt weer wat centjes, mag ik daarmee Alien kopen.
echt bizar hoe hoog die used prijzen nog zijn inderdaad, was me hiervoor nog niet opgevallen, er zijn gewoon launch titels die bij GM nog 54,95 USED kosten Dat heb ik er volgens mij nieuw voor betaald
Kom je 0,2 centraal te kort, moet je dus nog een game inleveren. Dat is de truuk, vandaar dat de games hard used geen 50 euro maar 49,98 zijn
Handig die inruil actie van GM. Genoeg mensen die Watch Dogs etc voor 25 euro verkopen. Lever je die meteen in bij GM en betaal je maar 44 voor een nieuwe titel.
Hoe zit dat precies bij GM, de 19,- betaal je dus pas als je de game ophaalt? En ze doen niet aan verzenden toch of wel? De GM zit bij mij helaas niet echt in de buurt, dus één tripje is wel te doen maar niet om alles nog eens los op te halen.
Je kan ook betalen als je de games gaat ophalen. Hoeft niet direct Heb gisteren FIFA en Destiny gepreorderd
Maar je preordered idd wel echt bij het filiaal, ze sturen niet op. Dus je moet wel alles zelf af gaan halen
Bedankt! Waarschijnlijk ga ik het toch wel doen, dan maar op en neer naar Rotterdam. Kan het voor die prijs voor 2 games niet laten schieten eigenlijk.
Fuckers hebben NFS:Rivals veranderd van 49,98 naar 44,98 vanochtend. Gelukkig deed ze er niet moeilijk over. Meteen die 19 euro maar aanbetaald ook.
Echt? Ik wilde gister op dezelfde manier Titanfall inleveren en kon er 19 euro voor krijgen, eikels :/
Ja ik was eigenlijk niet van plan om Rivals te verkopen maar omdat die juist nog op 49,98 stond gisterenavond (toen kwam ik achter die actie) wilde ik het wel doen. Vanochtend ineens 5 euro vanaf gehaald.
Wilde ook NFS inruilen.. Denk dat ik nu via marktplaats infamous voor €25,- op de kop ga tikken en dan die gewoon in ga ruilen voor destiny.