Alleen heeft die niet een super snelle reload wat echt ideaal is. Dat de MTAR 20rpm sneller schiet is dan de verwaarlozen ten opzichte van de reload imo. Gebruik wel de MTAR voor mijn spec ops class met supressor. Dan heb je altijd iets meer tijd om die reload te doen.
Ohja. Ligt het weer aan mij. Eerst zit Hybrid 1,5 week onder in een put.. en nu komt het weer door mij dat je 'm niet hoort.
BF4 had ik bijna nooit met support gespeeld, gisteren maar even wat gaan unlocken en ben met de 88LMG oid gaan spelen. Het ging echt niet normaal goed, zie hieronder een compilatie van 2 gespeelde games Deed mij echt weer denken aan de M249 van BF3 voordat die generfed was, prachtig om 200 bullets te kunnen sprayen zonder reload
Support kan echt ziek zijn inderdaad, ik ga meestal in een TDM van 32 man op Zavod ofzo en dan chokepoints opzoeken, op Zavod meestal op het laagste punt in de map. Goed opletten en je kunt met een man of 4 dat hele deel van de map dichtgooien en er blijven maar mensen heen komen, kun je enorm veel punten mee pakken .
Zijn alle servers nu voorzien van die netcode patch? Want het was vandaag echt onspeelbaar. Sniper en headshots maken... Niks. Ik met een scheet dood Heel frustrerend.
Zo ziet er nice uit man. Welke attachments gebruik je zowel bij lmg's als ik vragen man? Ben wel benieuwd. Ben sowieso geen held in het kiezen van goede attachments, mijn wapens schieten voor me gevoel nooit zo stabiel als hoe jij bezig was in het filmpje.
vanavond geen last van gehad gisteren wel heb toen bf4 opnieuw opgestart en verhip het scheelde enorm. Misschien dat eens proberen .
Weet iemand of het omzetten van 360 naar one nog steeds werkt? Hoorde laatst dat het eind juli was afgelopen... Zou wel vervelend zijn met de aanstaande release...
nou heb toch maar een mail gestuurd naar EA. vind het maar raar, ze verplichten dus maar iedereen een import xbox te kopen. had graag mijn forza (die bij de release doos zit)code willen ruilen tegen BF4 voor de one. maar denk dat ik nu wel voor iets anders ga.
Nou lekker dan weer ben ik weer €50 kwijt als ik het hebben wil. Ben ik alleen mijn premium kwijt maar niet de rest? Zoals DLC enzo. Want dan boeit het mij niet zo, wacht ik tot last stand uit is op de 360 en ga ik dan over.
Handig trucje btw. Als je iemand tegenkomt met een riot shield. Je kan hem dan nog steeds killen met een defib. Raakte hem nu meer op zijn arm maar de shield zelf telt ook. http://xboxclips.com/video.php?uid=...r1dl&vid=8410d69b-dd2e-4134-860f-ec1a4d39fda9 Geluid is alleen messed up. Nog een WTF moment bij B vlag op Zavod. Volgens mist er iets. http://xboxclips.com/video.php?uid=...r1dl&vid=9e4be5b2-55f5-4473-93ad-b1580ad1b40b