[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    *snif, ik heb dus toch ooit goede smaak gehad! :'-( Er is nog nooit iemand zo aardig tegen me geweest!

Op de bone kan ik iets wat ik op de PS4 niet kan; firmware updates beta testen. yeah :cool:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat hoeft op de PS4 niet want daar zijn geen updates :+ (behalve 'stability' updates)

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dacht dat het op de One niet hoefde? :+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Teh future is now!
    Precies, daarom heb ik de Bone gekocht. Niks zo leuk als previews van updates die daadwerkelijk features hebben. :cool:

:+

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    The Last Tinker komt er sowieso, Sword Art is een soort monster Hunter geloof ik dus waarschijnlijk ook wel eens een keer als we Diablo zat zijn.

Niet vergeten, Hotline Miami is cross boy dus als je een paar maandjes terug netjes de Vita versie geclaimd heb op PS+ je hem nu ook op de PS4 :thumbs:

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Haha ik ook niet. Toch wel handig die remakes, al kan ik me voor stellen dat het als fanatieke PS3 gamer wat minder tof is.

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
  9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gelukkig heeft Sony ook aangegeven dat je niet veel meer moet verwachten van remasters op de PS4.
    Voor opvulling is het leuk, maar het moet wel een keer klaar zijn, concentreren op nieuwe games.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    27 euro joh voor beide! Kijk op YGZ.
    Ja, hierna is her volgens mij ook wel klaar. Trouwens de beste remake die metro. De game hebben ze echt enorm aangepast en niet alleen hogere res en fps.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.616
    Nee ik wil sowieso nog Uncharted remake!

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die verwacht ik idd ook nog wel net als een Heavy Rain/Beyond 2 Souls combo

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nette prijs, en die veranderingen klinken ook goed. Heb de games niet gespeeld maar de setting klinkt wel tof, beetje Fallout-achtig. Denk dat ik deze wellicht nog aanschaf, zo even voor Destiny :).

Over Destiny gesproken, ik heb net de standaard versie digitaal ge-preordered in de US store ($60) voor €46. Ik dacht dat hij ook wel €60 in de EU store zou zijn, maar daar is ie zelfs €70 8).

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Weet je toevallig ook hoeveel het in de US-store kost? Anders word het YGZ.. Thanx voor de tip gap (y) had verwacht dat het full-price zou zijn ;)

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Weet iemand toevallig of hotline miami al op de ps store staat.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is het digitaal wel 50 euro/dollar. Volgens mij is het ook een fout van de shops hier in NL hoor, want verder zie ik die prijzen nergens. Anyway, ze bieden redux aan en dat is de bundel :) ik weet niet of ze die sturen, maar ik ga er wel voor zorgen dat het mij lukt :p

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik vind al die HD-remakes prima. Zou toch mooi zijn als je straks bijvoorbeeld een Arkham Collectie in FullHD en extra effecten, inclusief all DLC, zou kunnen aanschaffen voor 50 euro ofzo.

Super Meat Boy of Mark of the Ninja in 1080p/60fps naar PS4 lijkt me ook wel tof.

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oeh, Metro komt hier ook wel dan. Ooit begonnen aan deel een, maar m'n pc trok dat destijds niet echt lekker. Sfeertje is heel fijn!

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik hou zelf niet zo van linaire shooters, want die beginnen me vaak al redelijk snel te vervelen, maar misschien dat ik eerst die laatste Metro eens probeer op de PS3, die gratis was met PS+, en dat ik dan alsnog besluit om het een kans te geven op PS4.

Voor fans van shooters is 30/40 euro voor 2 van die games natuurlijk prima.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Naja, wat mij betreft stoppen ze lekker met die HD-remakes. Buiten GTA V begin ik er gewoon niet meer aan. Last of Us boeit me nu ook gewoon echt geen fuck op de PS4. Vorig jaar met veel plezier uitgespeeld op PS3, maar ondanks dat er maar een jaar verschil tussen zit erger ik me nu aan zoveel dingen in de game. Mijn mooie herinneringen aan de game verpest ik er alleen maar mee. Same als met Tomb Raider, even volgehouden maar daarna kon ik het niet meer serieus nemen.

Nu speel ik sowieso games eigenlijk qua story na een keer nooit meer en heb ik eigenlijk tegenwoordig niet eens interesse om ergens aan te beginnen maar HD-remakes kunnen me echt gestolen worden. Tenzij er gewoon echt verandering zichtbaar is, 60fps is leuk maar qua animaties of belichting doet het nu toch alweer pijn aan mijn ogen. :+

Deel Deze Pagina