[Multi] Console/PC Koopjes Spotten

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 dec 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je moet sowieso nu gaan als je mee wil doen aan die actie want games als FIFA en AC en zo gaan hard afgeprijst worden als de opvolger bijna uitkomt

Ik ben net weer even langs geweest omdat gister de 'extra deelnemende titels' nog niet in het systeem stonden.

Heb nu ingeruild: Second Son, Watch Dogs, Ghosts, Wolfenstein, Black Flag, Tomb Raider , Killzone en Fifa 14

en gepre-ordered: Destiny, FIFA15, AC Unity, CoD:AW, GTAV, Dragon Age en Farcry 4

vind het echt een ideale actie dit, ik wil deze gen niet weer zo'n eindeloze verzameling krijgen als de vorige keer. Want dan heb je uiteindelijk een kast vol games die je niet meer speelt

dus als je dan elk jaar de games van vorig jaar weg kan doen en voor twee tientjes bijbetaling wat nieuws krijgt is dat voor mij perfect

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Neuk jullie allemaal de moeder! :mad:

:+

Weet iemand of de Ghost edition in frankrijk in het engels is?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tomb Raider net gedaan voor AC. Wat Delphiki inderdaad zegt, alleen de echte 10/10 games wil ik ooit bewaren dus weg ermee.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb alleen Last of Us en BF4 gehouden (en Diablo III , maar die heb ik net)

deze gen gaat alles wat ik een paar maanden niet speel gewoon weg :+

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga UFC, WatchDogs en Infamous inruilen voor GTA V, The Evil Within en AC Unity.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Is Killzone daar zo veel waard joh?! Die is tweedehands voor €15 te vinden via MP...

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar de waarde daalt des te meer exemplaren van de game krijgen dus wat hierboven gezegd wordt: doe het zo snel mogelijk.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    killzone was iets van 32 geloof ik , dus daar moest nog een game bij om boven de 50 te komen

Killzone en Fifa 14 waren de enige 2 die ik samen in moest ruilen, ALLE andere games konden 1 op 1 ingeruild worden

9. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Maar je hebt dragon age enz farcry enzo ook voor 19? Want de actie bij die games is dat je na release games inruilt en ze voor 39 euro meekrijgt.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat staat gewoon onduidelijk op de site

er zijn 2 inruil acties, eentje voor release (pre-orders) en eentje na release

voor release moet je een game van 50+ waarde inleveren en krijg je hem voor €19 mee

na release moet je een game van 30+ inleveren en krijg je hem voor €39 mee

Maar alle games komen voor beide inruil acties in aanmerking.

Bovenstaande geld trouwens voor de PS4 en X1, voor de Ps3 en X360 zijn de bedragen en voorwaarden weer ietsje anders

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Never mind, ik doe dom

Je mag toch ook 2 games die samen een waarde van € 50,00 inruilen? Het hoeft toch niet perse 1 game van € 50,00 te zijn?

Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  12. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Bij een abonnement op de Voetbal International krijg je gratis de game fifa 15 (op een platform naar keuze). Abo kost 63 euro, dus best een leuke deal voor de voetballiefhebber :)

13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Klopt. Ik heb knack en killzone samen ingeruild. Daarnaast watch dogs en black flag voor dragon age, farcry en unity. Wilde ook ghosts inruilen maar was de disc vergeten. Beeeetje jammer, moet ik weer terug.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat mag ook, dat staat ook heel onduidelijk op de site. Jongen van de GM hier in Assen moest het ook even navragen

maar zolang je games inleverd die samen aan €50 euro komen is het goed.

Voor de 360/Ps3 is er dan nog een bijkomende voorwaarde dat de games wel een minimum used waarde van €20 moeten hebben maar voor de PS4 is die voorwaarde er niet want er zijn nog geen used games onder de €20 :+

ik heb zelf bijv Killzone en Fifa 14 samen ingeruild. Dat waren de enige 2 games die onder de 50 waren dus die heb ik samen ingeruild op 1 nieuwe preorder

15. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Black Flag ingeleverd (zat te twijfelen tussen die en BF4, maar die is toch toffer) voor Unity :)

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 22 aug 2014
  17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oeh nice

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Zijn er nog mensen die Diablo 3 willen scoren bij de Saturn met een 3=2 actie?

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Games ingeleverd bij GM. Ik mocht dus niet een game met een waarde van 45 euro en een van 55 euro inleveren voor 2 nieuwe games die met die actie voor 19 euro meedoen. Games moesten 50 euro per stuk zijn. Watchdogs en ufc maar ingeleverd.

Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Volgend mij ben je beter uit als je de games verkoopt vind gm altyd neppr acties hebben

Deel Deze Pagina