[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    @ GakkieNL: Zie onderstaand :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Uiteindelijk toch voor de 360 gehaald. Ik had nog een bon voor 15 euro, plus 31 voor de ingeleverde games. 46 euro had ik dus dan voor de One versie, maar die is 70 euro in totaal bij de GM en de 360 versie maar 40 euro. Ben je gek als je dan de One versie haalt met die kortingsbonnen. :+

Heb mijn Battle.net al verbonden. Benieuwd of ik mijn level 70 ook kan importeren. Kan ik gelijk riften. :9

Menorius is mijn gamertag, voor zowel 360 als de One is dat het geval. :thumbs:

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Yellow ik snap er niks van. Heb je nou wel of niet de Xbox One versie voor de game

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan niet crossgen spelen geel ;)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zucht,.. Yellow weer de verkeerde versie gehaald :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    360 versie. :thumbs:

@ Maddmonkey: Daar was ik me ook wel van bewust. Tag is ook voor degene die één of beide conoles hebben. Had het even anders moeten verwoorden.

@ Delphiki: Nee. Ik denk economisch met het vooruitzicht van 5 dagen Rome begin september met mijn vader. ;):+

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar... why.. als je ook een Xboner hebt...

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh je had het wel zelf door :p? Nee omdat jr de 360 versie koopt en daarna begint over "mensen op 360 of one kunnen mij adden".

Ik hoef echt niks meer op last gen. Morgen of overmorgen komt de one erbij en gaat de 360 een eeuwige slaap houden in zijn doos :+.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteren bij Arti met drie man co-op gespeeld. Alleen op onze eigen accounts. Helaas toen ik thuis was kon ik niet mijn character terughalen. Dus ik ben opnieuw begonnen met een maatje die Crusader is en ben zelf een Shadow Hunter. Hiervoor was ik Wizard en die is ook erg tof en sterk. Ben nu net voorbij de Skeleton Black King en speel op Hardcore, is wel te doen. Één keer dood gegaan. Tof spel!

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik haal ook zeker nog wel One games hoor. Dragon Age III is daar één van. En ook Destiny en de Halo box zullen zich daarbij voegen de komende maanden. Alleen deze game was dat puur omdat ik die kortingsbon nog had en er games ingeleverd werden. Aangezien de One versie mij dan alsnog 24 euro extra had gekost, heb ik voor de 360 versie gekozen. Die 6 euro en een beetje die ik nu nog als korting over heb, die is te verwaarlozen en ga ik misschien niet eens gebruiken. Een ritje naar Leeuwarden kost mij al 7,50 minimaal, aangezien ik geen rijbewijs heb. Ik had mij verder ook al voorgenomen geen 360 games meer te halen, alleen bij uitzondering zoals hierboven beschreven. ;)

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nu kunnen we niet weer samen spelen Yellow :'-(!

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Yellow logica 8)

Ben er inmiddels ook uit, ga het eerste de Monk levellen.

Krijgt de 2e speler trouwens ook trophies etc?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    I know, maar we hebben de PC eventueel nog. Als ik me niet vergis heb jij die versie ook. In een bittere noodzaak zou ik daar nog wel met je kunnen spelen hoor. :+ PC versie is immers een totaal andere game. :+
    Bovendien kunnen we wel over Live aan elkaar melden welke vette items we al hebben. Ik wil z.s.m. tweemaal een goede Thunderfury. :9

@ Dr0kz: Ben nog net geen Vulcan. :+

Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Yellow speelt gewoon 3 versies door elkaar. Super praktisch!

15. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    haha, dan moet ik de doos nog weer even van zolder trekken denk ik, heb hem nog niet gezien of gebruikt in ieder geval:+

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Op de PC wacht ik nog even tot 2.1 uitkomt voor ik weer ga spelen. Toen RoS uitkwam was ik plvl 6 en nu plvl 430, dus daar heb ik wel zo'n beetje alles gehaald wat er te halen valt (voor monk en crusader dan). Daar deed ik op het laatst eigenlijk alleen nog maar Torment 6 en dan zo snel mogelijk rifts clearen.

Ik betwijfel ook of ik ook weer zoveel geluk krijg met mijn drops (Rimeheart, Frostburns, Furnace, Fist of Az'turrasq etc). Al is de droprate legendaries op de consoles bijna 2x hoog meende ik ergens gelezen te hebben. Op de Xbox ga ik wel wat meer casual spelen. Lekker rustig levelen en alle achievements proberen te halen enzo.

Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn! Wat speelt dat lekker zeg op de PS4. Vond de 360 versie al tof, maar dit gaat daar dik dik overheen. Level 41 en in Act III ondertussen. Nog nul keer doodgegaan en nul potions gebruikt. Ik had dit char op hardcore moeten beginnen (niet echt, want dan ga ik voorzichtiger spelen dan ik nu doe).

Heerlijke equipment al en goed toegespitst op de skills die ik gebruik. Shield Bash is echt uber! Grootste crit daarmee tot nu toe iets van 54k !

Ook een elite stukje gear dat wanneer je een health globe oppakt ontploft voor 300% weapon damage! Gewoon in groepen gaan staan en die globes pak je vanzelf en exploden maar :D

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Sorry voor de wegvallers mensen. Internet verbinding is lame momenteel..

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ligt het aan mij,of is de game op normal best een makkie?
    Nog 0x doodgegaan en bijna bij actII

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Act iv af, eindbaas nul potions, nog nul keer dood. Hoogste crit tot nu toe 108k :cool: dropte 3 legendaries en nog een legendary als gift!

Nu eindelijk de nieuwe content!

Deel Deze Pagina