1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    fifa 15 is de nieuwe voebal spel van ea lekker voeballen met je vrienden op de playstation of xbox of pc joepi
    fifa 14 was vorig jaar dus nu is 15 want na 14 komt 15 en darvor was dus 13
    allemal nieuwe dingen enzo vet spanend


    [​IMG]



    Geen tijd/zin om een goede TS aan te maken, doe ik later wel :+.
    Of iemand moet zich geroepen voelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2014
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Afijn, gameplay:

    [yt]u4T9SCcGiE4[/yt]
    [yt]OooKuB-MtkA[/yt]
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    weet iemand of er weer een lobby in fifa 15 komt, zodat ik gewoon 2 vs 2 online met vrienden kan spelen en zelf alles kan instellen van te voren (dus tijd, weer stadion?). Debiel dat dit uit fifa 14 was gesloopt....
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Wat een lelijke/creepy gasten als game cover... is dit fifa "the zombie edition"?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik mag aannemen dat de PS3 versie gecensureerd is (geen bloed enzo). Is Messi niet altijd de "coverboy"?
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dit is sowieso niet de echte cover. Puyol is sowieso natuurlijk dikke lol(=prutser) maar de foto's zijn ook in spiegelbeeld en dat is natuurlijk niet hoe het hoort.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik begon online met Fifa in 09 (eerste fifa sinds Pes omdat die online onspeelbaar was). In dat spel zat een super lobby modus waarin je gewoon een lobby kon opzetten en in ieder geval 2 vs 2 kon spelen al dan niet via een password met eigen friends only, stadion kon kiezen, dag/nacht, weersomstandigheden en tijd enz.

    In fifa 10, 11, 12 en 13 kon dat ook (lobby 2 vs 2, zelfs nog wel meer, op enig moment 11 vs 11), behalve dat je verplicht in het stadion van de thuisclub moest spelen, en geen invloed meer had op dag nacht en weersomstandigheden. Belangrijkste was 2 vs 2, al vind ik dat je ook gewoon moet kunnen kiezen of je met zon overdag wil spelen in stadion naar keuzen, lijkt futiliteit maar toch voor mij wel belangrijk.

    Daarnaast kon je altijd 1 vs 1 friendly met een guest (bij jou op de bank spelen), waardoor bijv. het 1 vs 1+1 online werd (dus 1 vs 2).

    Anyway, die f***ers bij EA hebben het gepresteerd in fifa 14 (in ieder geval de ps4 versie, die heb ik nml) om de hele lobby eruit te slopen... 2 vs 2 met eigen vrienden is dus gewoon niet meer mogelijk, alleen maar 1 vs 1 friendly kan nog en dan ook nog zonder guest optie. Ik vind dat anno 2014 bizar.....

    Nu heb ik gelezen dat guestplay bevestigd is door EA (dus 1 vs 1 met een guest), zie http://www.dualshockers.com/2014/06...-will-release-for-pc-teaser-trailer-revealed/

    maar over lobby modus lees ik niets.... Ik hoop dat iemand weet, of heeft gezien dat die er in fifa 15 weer in komt (dus lobby waar 1 vs 1, 2 vs 2 t/m 11 vs 11 mogelijk is al dan niet met eigen friends) en als het even kan ook zelf stadion, weer dag/nacht kunt instellen..

    iemand????
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nou heb het antwoord zelf al gevonden denk ik:

    Other modes/features in FIFA 15 include:

    FIFA Ultimate Team
    Match Day – jump straight in to play head-to-head offline against a friend or the AI
    Tournament Mode – returns to FIFA 15 with all new tournaments
    Online Seasons – compete online in a season format. Now with the Guest Play option to compete with friends
    Online friendlies – compete online against your friends
    Co-Op Seasons – compete online with a friend in 2v2 matches
    Skill Games – 26 new Skill Games added to the popular practice mode including four new games that cover the basics – dribbling, shooting, passing, defending
    Practice Arena – practice in a 1v1 situation against the all new Next Gen Goalkeeper
    Match Day Live
    EA SPORTS Football Club

    (zie: http://www.easports.com/f...pro-clubs-and-other-modes )

    dus ik vrees dat het er weer niet in zit. ik lees dat PES 2015 dedicated servers krijgt en wel een lobby met max 11 vs 11 dus wie weet gaan we terug.... ;-)
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dedicated serves zal dan waarschijnlijk ook beteken dat5-6 maandan nadat FIFA16 op de markt ligt, de servers voor 15 eruit getrokken worden en je niet meer online kunt spelen...?
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee.
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Kan er een commercieel belang zijn om Online Lobby eruit te halen? Anders is er toch geen zinnige reden te bedenken om het mensen nu, anno 2014, niet meer toe te staan om met vrienden in een eigen lobby 2 vs 2 bijv te spelen, terwijl dat vanaf fifa 09 t/m 13 wel kon...????
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Iedereen die hem voor de Xbox One straks gaat kopen voeg me maar alvast toe voor potjes online :)

    Gamertag : SuperKevacez

    Eden Hazard op FIFA 15 cover in Benelux:

    [​IMG]
     
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    De flop van het WK, jammer dat Robben er niet op staat.
     
  16. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Weet iemand of die free vouchers (bij je bij een preorder van een xone) overdraagbaar gaan zijn? Dat ik, met een andere xbox deze kan activeren/overkopen?

    Ik neem aan van wel, maar wil graag zekerheid:)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoop het. Hoop niet preinstalled
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zouden gewoon overdraagbaar moeten zijn, betreffen gewoon codes die je over moet nemen / moet scannen. Was bij FIFA 14 niet anders.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil Fifa 15 kopen voor zoontje van vrienden, maar wat is het verschil tussen de gewone versie en de ultimate team editie ?
     
  20. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zoontje van vrienden heel veel Ultimate Team speelt op FIFA, of het in ieder geval van plan is in FIFA 15, is de Ultimate Edition wel interessant. Dan krijg je de eerste 24 weken (dacht ik) een gratis goud pakje om te gebruiken. Niet met de allerbeste kaarten, maar wel prettig voor wat extra coins.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina