[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Dat verklaard een hoop, ik heb hem gevonden\o/ Benieuwd hoe die het doet.

Gisteren begonnen expert met de Witch Doctor. Servantes en Maddmonkey joinde, dus dat ging meteen lekker met de experience zeg. Ben in één avondje al level 24 of zo. Wel een paar keer dood door rushende vijanden maar verder goed te doen.

Jammer dat we die nemesis net niet op tijd neerkregen. Ben wel benieuwd bij wie die nu terecht komt }:]

Had ook iets van drie cadeaus voor de friendslist, dus meteen verstuurd. Zijn dat een beetje leuke items die daarin zitten?

Gave game in ieder geval. Ik wil ook de Crusader uitproberen, maar tot nu toe is de Witch Doctor zo leuk dat ik nog even doorga daarmee.
    Die summon van dat grote monster dat dubbelhandige backhands uitdeelt: _O_

Laatst bewerkt: 21 aug 2014
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja jullie gingen ineens hard met xp. Servantes was 2 lvls onder me, ineens haalde hij me in

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vannacht ook voor het eerst dood gegaan door Yearon's Nemesis (xDaz), die Nemesis + 10 mobs waren net ff teveel voor m'n 13 Monk :+

Madd & Gakkie nog bedankt voor de Gifts! :thumbs: Toffe items!

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Prachtig hoe iedereen zich vermaakt met deze 'oude' game :)

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dit topic zit vol met noobies :p. Mooi om te zien dat dit spel weer helemaal opbloeit. Het Diablo PC topic is allang dood helaas.

Ik ben inmiddels ook lvl 23 ofzo na een paar uur spelen met MitchDylan en zijn broertje. Wat een geweldige port is dit! De speelstijl is behoorlijk anders dan op de pc en in positieve zin. Alleen het skillmenu en de inventory is nog even wennen.

Edit: Al gevonden, hiervoor moet je 'Elective Mode' aangezetten in het gameplay options menu.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Veel mensen hebben ook gewacht op een fatsoenlijke console versie :)

En idd raar dat dat standaard uit staat... Had het gelukkig al aangezet voordat ik nog begon.
    Zal wel weer zijn om mensen die RPGs niet zo gewend meteen te overwhelmen ofzo.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie zijn vervelend. Wilde er niet eens aan beginnen, zou hem niet kopen.. maar jullie in mn friendslist speelde hem ineens allemaal.. pressure was te groot

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: ach voor die prijs kon je het eigenlijk niet eens laten liggen :p

Na Crusader ga ik denk ik Witch Doctor levelen op Hardcore. Vond die class er leuk uit zien met vallende zombies en een giant pet :D

9. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    ja die tower of zombies is tof he? Kreeg later ook nog een soort van acid shower, waarmee je een bak zoutzuur als een soort van ice-bucket challenge over de enemies gooit van bovenaf:9

Jammer dat ik hiervoor mn tower of zombies op moest geven, maar ik lees nu net van die elective mode, dus dat ga ik nog even aanpassen dan. Ik wil ze allebei:thumbs:

Toch handig om het forum weer eens te bezoeken met al die info van iedereen.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dat elective mode nog nooit 'nodig' gehad. Vond zelf altijd voldoende mogelijkheden in de standaard setting. Heeft Blizzard ook wel slim gegroepeerd imho ...

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Fuck..

Had een heel map met vijanden gekilld.
    Kreeg ik een invite van een maat die even hulp nodig had.
    Hem geholpen, en vervolgens naar mijn eigen game weer.

Moet ik opnieuw alles clearen8)

Voortaan dus toch even wachten tot je bij een checkpoint bent.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar het is heel handig om te gebruiken :) ook zodat je skills makkelijker kan plaatsen zodat je bv r1 en r2 telkens gebruikt als primary en secondary

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat een beetje aanvoelen als cheaten omdat je de categorieen waar skills zijn ingedeeld kan negeren

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa valt wel mee. Iig met de Crusader heb je veel cool down skills en de krachtige skills gebruiken allemaal wrath en die krijg je alleen terug door standaard aanvallen en 2 andere skills. Het is veel nuttiger om 1 sterke skill te nemen en de rest daarop af te stemmen. Ik kan niet spreken over andere classes though

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zelfde voor Monk ik gebruik momenteel bijv geen focus skills omdat andere met rune nog beter zijn.

Met volle party in lastigere mode zou ik iig al twee heal/shield kills erbij gooien ipv nog een aoe.

EDIT: Zitten er nog nadelen aan het gebruik van de follower trouwens? Heb hem meteen gedumpt omdat hij scrolls wilde hebben ofzo maar misschien toch wel relaxter met zo'n knoepert erbij als er weer zo'n Nemesis komt. :)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen nadelen. Templar heeft heel veel healing skils, dus die kan je zeker gebruiken :D

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Krijg het met mijn templar niet voor elkaar een fatsoenlijk shield voor hem te equippen.
    Hij loopt nog steeds met een crappy level 8 schild.

En vraagje namen een vriend die diablo digitaal heeft aangeschaft.
    Hij heeft geen gratis legendary shoulders etc gekregen.
    Any chance dat hij hier nog aan kan komen?

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Kan je het spel 1x met 1 karakter door lopen of bestaat er ook iets al NG+?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    moet je even in deze thread terug zoeken, ik weet niet meer wie het was maar iemand had een oplossing gepost en dat had iets te maken met een 'Restore license' functie

als het tenminste over de PS4 versie gaat, geen idee of die fix ook voor de One zou werken en of daar uberhaupt zo'n functie op zit

het spel is 1 grote NG+

na 1 run op normal ben je lang niet max level, het is juist de bedoeling dat je daarna door gaat op een hogere moeilijkheidsgraad

je kan onbeperkte playthroughs doen op alle moeilijkheidsgraden

en daarna is er natuurlijk nog adventure mode

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    PS4? Hij moet anders even op zijn dashboard naar settings>PSN>restore licenses gaan. Dit werkte voor mij ook op die manier.

edit: wauw die Witch doctor _O_ Ben nu op hard(core) bezig en ik vlieg door de levels heen zeg 8) die hondjes leiden lekker af en ondertussen ben ik met mijn pijltjes alles aan het afmaken. Net mijn hoogste streak tot nu toe gehaald en dat met een level 6 poppetje :p 86!

Deel Deze Pagina