Net afgekeken! WOW, toch nog goedgemaakt, was echt bang dat Spoiler Litt weg zou gaan, maar hij blijft zijn prominente rol dus duidelijk behouden in het volgende seizoen. Nu nog hopen dat het ook goed afloopt met Katrina, want die wil ik ook niet missen. Litt is eindelijk op het niveau van Harvey en Jessica, eruitzuigen wat er uit te halen is, op welke manier dan ook! Deze actie laat zien dat hij het verdient heeft, wat een held is Litt! Team Litt up! \o/\o/\o/
Spoiler Wat een BS, Mike, een briljante nep advocaat die ontzettend veel zaken met creativiteit en intelligentie oplost vergeet 3 onderdelen die je moet krijgen wanneer je magna cum laude afstudeerd van Harvard...?
Spoiler Nouja, ik snap dat je die keyshit volledig niet kan weten. Uiteindelijk zou het toch ooit gebeuren dat Louis erachter zou komen. Pearson Specter Litt klinkt verder superbadass.
Voor de duidelijkheid, als een grijs vakje ziet staan met: 'spoiler : Toon' moet je daar niet op drukken..... Heb echt zin in het nieuwe seizoen, was echt bang dat het terug naar af ging, zonder ontwikkeling van een van de personages, gelukkig dus wel
Wat een heerlijke finale. En wat een rol speelt Spoiler Litt!! Echt heel gaaf. Heerlijke badass met een zachte kant! Nu hopen dat ook Katrina blijft, vermoed ik wel. Er is nog geen concrete datum bekend voor de nieuwe ep toch?
Huh Spoiler In seizoen 3 (of 2?) komt Louis er toch al achter dat Mike nooit naar Harvard is geweest?!?!
Spoiler Hmm, zou echt zweren dat ze toen hebben toegegeven dat Mike niet naar Harvard is geweest.. Verassing kwam voor mij dus veel minder hard aan
"USA has announced the return dates for two of its series, Suits and Sirens. Suits, coming off its midseason cliffhanger, will pick up Mike and Louis’ story on Jan. 28 to finish out the remainder of the fourth season."
Ahja geen Netflix maar wel even S03 en wat er is van S04 op mijn mediaspeler gezet gister. Maar weer even inhalen, was even burned out met de serie.