[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Top :thumbs:

Kom maar op met die Nemesis dan, heb nog een rotte ui met die kerel te schillen.

Hmm je kunt hem gewoon equippen, moet je er wel eerst een vinden/kopen die niet Crusader only is :)

En ik had het ook met de shoulderpads, gewoon Restore Licenses doen. Anders even opnieuw de PS4 opstarten.

Als hij een Xbonert heeft, geen idee :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat vind ik ook wel een nadeeltje; ben je tegenwoordig niet meer gewend.:9

3. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Wat een heerlijke game is dit zeg. Ik speel nu in Act V. op de Master moeilijkheidsgraad. Level 43 Crusader. Ik begon wel iets makkelijker, maar tussendoor toch maar even omhoog geschroefd. Leuk ook om zo af en toe met mede Xboxworld leden te spelen haha!

Ik heb trouwens wel een paar vraagjes:

Is er een soort van auction house waar ik nieuwe items kan kopen?

Voor blacksmithing heb ik nu na level 10 een bepaald item nodig om mijn skill verder te kunnen trainen, weet iemand welk item dit is? Het lijkt op een soort van potion/dye maar dat is het dus niet... :p

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ooh daarom lukt het niet:+
    Thanks!

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Echt een leuke game idd. Ben nieuw met deze game, dus neem graag de tijd om alles uitgebreid te checken en uit te vinden. Toch zie je dat deze game echt voor co-op gemaakt is. Ik speelde eerst met 2 man, maar heb vanmiddag met 4 man gespeeld. Het wordt dan echt veel leuker en je krijgt meer loot + XP.

Ook een tip voor de newbies zoals ik. Zet bij game options die eerste optie aan. Dan kan je zelf je skill combinaties maken. Ypuh gaf me deze tip en hierdoor is de game nog leuker geworden. :)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerste leg ook gedropt, maar die was verwacht. Skeleton King dropte hem, maar bosses droppen standaard de eerste keer een leg. Of je hem kan gebruiken is dan weer een ander verhaal, maar dat kon ik in dit geval dus wel.

Gaat nog erg langzaam, speel op hard, maar ben nog niet dood geweest. Heb alleen voor de Skeleton King even de stand terug gezet omdat ik geen zin had in een enorm lang gevecht. Zelfs op Normal nog best lang. Act I duurt nog wel eventjes, maar ben al level 11, met de SK verslagen dus.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ben nu aan het einde van Act 1 met level 30. :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat klopt ook ongeveer wel in de normale lijn der verwachtingen.

Probeer trouwens over een paar weken maar eens met 3 level 70's in je party eens op T1 of T2, in jouw game of die van hun, dan ben je pas snel level 70. Het is mogelijk het in ongeveer 4 minuten te doen, schijnt een wereldrecord van bijgehouden te worden. :+

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij hebt het spel toch al 2 keer 8)? Jij zou door de levels moeten vliegen man

Kan ik eigenlijk met een Hardcore character ook gejoind worden door mensen die geen hardcore hebben gekozen?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je PC controls gewent bent en lange tijd op level 70 en met dikke gear gespeeld hebt, dan is dit wel wennen. Had ook nooit een alt op de PC waar ik serieus iets mee deed. Als ik dat al van plan was, dan was dat via eerder beschreven mogelijkheid.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw, ik kreeg nu een skill dat ik enemies in kippen kan veranderen :lol: Witch Doctor is echt prachtig _O_

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga nu aan Act 5 beginnen met mijn level 50 barb. Kijk al uit naar de adventure mode!

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Game speelt heerlijk weg, vermaak me hier prima mee tot Destiny.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je saved toch automatisch bij elk checkpoint of niet??

(nu voor t eerst aan t spelen)

voeg me toe: Casper_1988_NL

Las op de vorige paginas dat iemand geld aanbood voor als start''kapitaaltje'' als iemand wat over heeft meer dan welkom!!

Ben n crusader.. wat ik me wel gelijk afvroeg...
    je draagt een schild.. maar is er geen knop om te blocken? (wel om te dodgen maar blocken?)

En bij een wapen, zwaard ofzo zie je 3 tekentjes....
    Eerst is denk ik kracht, 2e defense... is derde (die 2 + jes) is dat snelheid?

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die ++'jes zijn de additional bonusses. Dus bijvoorbeeld +30 dex, +30 vit en meer.
    Overigens is het maken van eigen gear ook wel tof, alleen jammer dat het eigenlijk pas nuttig is als je echt max level bent.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een World of Warcraft opmerking: Daar kun je met de Mage je tegenstander in schapen veranderen. Helaas ontploffen die niet. :+ Fucking PvP ook. :mad:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Campaign uitgespeeld. Level 57 is mijn Crusader geworden. En .... -snik- in het gevecht met de eindbaas ging ik dood. Stond hem gewoon te tanken en net voordat ik hem neer had ging mijn health als een malle omlaag, soort van poison of ander status effect. Voor ik het wist ging ik dood. Snik. Tot hier niet dood geweest en geen potion gebruikt ... Zou echt balen zijn als het hc was ...

Nu op naar adventure mode (en mijn barb L60 en mage L49 door act V loodsen).

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Probeer later die eindbaas van Act V maar eens op T1, T2 of T3. Veel succes. Op T6 schijnt die meer dan een miljard HP te hebben. :+

Of ik moet dat totaal verkeerd gelezen hebben, maar die getallen komen ook voor in World of Warcraft en qua damage getallen, of HP getallen schelen de games niet eens zoveel van elkaar.

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat miljard klopt wel hoor :).

Act 5 inmiddels ook uitgespeeld en ook lvl 57.

Volgens mij hoef je maar met 1 character act 5 te doorlopen om de adventure mode te unlocken.

Laatst bewerkt: 21 aug 2014
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt mazzel ja :p precies op die manier gebeurde het ook bij mij. Ik ben daarom nu op hardcore voor de Witch Doctor gegaan _O_ lekker mijn minions de klappen laten opvangen terwijl ik zuur over de enemies heenspam. Ik heb nu bijna Act II al af zo snel ga ik :+

Deel Deze Pagina