Mja sowieso, 24 euro voor een relatief korte game en als ik het zo lees nog een slechte port ook... Uit principe zou ik hem al niet kopen. Heel erg jammer... keek echt uit naar weer eens een mooie 3D Platformer, dat is toch wel een genre waar weinig developers zich nog aan wagen helaas
Ah das jammer keek ook erg uit naar n platforner en wat reviews gezien en sprak me erg aan maar 24 euro voor n kleine 6 uurtjes is mr ook wat veel... Mocht ie 15 worden koop ik em gelijk
Snap eigenlijk niet waarom die niet in elke store komt. Gooi gewoon die engelse versie online, kan niet zo moeilijk zijn toch ?
Gister begonnen met Valiant Hearts Wow wat een leuke game is dat zeg. Had niet verwacht dat ik zo leuk zou vinden*) Het is helemaal niet moeilijk, maar gewoon soms een puzzeltje hier en daar. Je leert nog eens wat over de eerste wereld oorlog en wat er gebeurt is. Verhaal is leuk en dat hondje: Sommige stukjes zijn echt super met die vrolijke muziek erbij. Ook de emotionele stukken met bijpassende muziek wat echt super mooi is.
Er zijn er een aantal hier die hem wel gaan kopen. Ik sowieso, Dulle twijfelt. Waar? Digitaal is 40 op de PS4...
Ah balen! Ik had em voor 31 bij YGZ maar daar kost ie nu ook 34,50. Maarja, alsnog goedkoper dan digital.
Luitjes, hoe zit dat met DLC als ik in de US store koop? Stel ik koop daar PvZ of Diablo 3. Zijn er nadelen?
Je kan digitale games daar goedkoop aanschaffen. Maar wat niet werkt is DLC/Season passes daar kopen voor je EU games
En stel er komt DLC voor een game. Dan moet ik die kopen in de US store en dan gewoon op m'n EU account gebruiken zegmaar...?