Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat is geweldig! hahaha 8)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe ver kun je eigenlijk ergens zitten met remote play? Gister weer is aangezet, is toch wel geinig. Maar buiten mijn eigen kamer en vijf minuutjes testen op de Vita heb ik het nooit gebruikt. Voor de rest kun je niet toevallig je PS4 aanzetten met je Vita toch?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar op allebei tegelijk kan niet, helaas. Dat was pas echt te gek geweest.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je PS4 op stand by staat wel.

    En je kunt zo ver als je wilt, als je het maar niet probeert met een inbel verbinding. :p Ik ben niet verder gegaan dan het huis van mijn zus om het te testen, maar dat ging iig minstens net zo prima als een lokale verbinding.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    :mad:

     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, je kunt zoals gewoonlijk nog gewoon online gamen, prima toch?
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik willll die witte faceplate op me zwarte ps4 :) maar ze zijn nergens los te koop zoals die van de 360 toen
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Werkt voor mij prima, heb zo de Destiny Beta gespeeld vanuit Noord duitsland/Zuid Denemarken... Het was best lastig mikken met de input lag maar het ging redelijk, af en toe wel wat drops uiteraard maar al met al redelijk, zeker voor de verbinding waar ik op zat :p

    Diablo 3 heb ik de eerste paar dagen ook enkel via Remote Play gespeeld, digital pre-order was al netjes gedownload en geïnstalleerd en kon er vanaf de andere van Nederland meteen bij launch erop :thumbs:


    En zolang je PS4 op standby staat zal hij alles downloaden & updaten, remote play zal hem dan ook echt daadwerkelijk aanzetten dus zolang je hem niet perongeluk helemaal uitzet kun je je PS4 altijd benaderen via Remote Play :)


    Niks aan't handje dus, laatste paar keer bijna niks van gemerkt :D
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Onderhoud is goed! Betaal niet maandelijks voor iets wat achterstallig word.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had er laatst wel last van eigenlijk, want ik kon mijn digitale games niet meer spelen (zat een lock op) :+
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm niet te hopen dat dat nu weer zo is dan anders unplug ik gewoon de PS4, kan hij ook niet failen om verbinding proberen te maken met de authenticatie server :+
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    gisteren toch maar de stap gezet om naast mijn xbox one een ps4 te kopen!
    wat is dit een on overzichtelijke boel vergeleken met de xbox one, dit terzijde!

    een vraagje, is dat normaal dat de ps4 zoveel lawaai maakt, terwijl je aan het gamen bent, het zijn wel de ventilatoren die draaien, maar zoveel herrie, net een stofzuiger, niet dat de ps4 zo warm geeft! maar toch draaien die ventilatoren op volle kracht!
    is dat normaal?
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Onoverzichtelijk???

    Nee is niet normaal
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe heb je je PS4 staan? Rechtop of plat? Rechtop lijkt ie altijd meer lawaai te maken.

    Ik vind de Xbox One trouwens een onoverzichtelijke boel, maar dat terzijde. :+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook :p ja de ps4 oogt kaal en zo, maar is daardoor wel overzichtelijker. Vind dat de One tov de 360 aardig sloom is ook. Alles moet geopend worden ipv dat je snel door menu's kan scrollen.
     
  16. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    idd ieder zijn mening natuurlijk :)

    nee hij ligt plat, en geeft niet eens handwarm, maar hij maakt wel veel lawaai, en het zijn wel degelijk de flans die draaien, maar maken serieuze wat lawaai! dus dat is niet normaal volgens jullie?
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij welke game heb je dit? Bepaalde games gaat inderdaad de PS4 flink stijgen en met warm weer ook. X1 daarin tegen blijft dood stil, maar komt dan ook door de omvang.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Raar dan dat mijn ps4 geen opstijgend geluid maakt en mijn xbox een soort tikkend geluid :+
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :eek:
    tik



    tik




    tik




    BOOM!
     
  20. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2


    the last of us remasterd,

    maar ik heb ondertussen ook wat op op google gesurfd, en je heb gelijk bij bepaalde games kan de ps4 enorm lawaai maken!
    maar ik schrok er wel wat van, voor een next-gen console!

    idd wat een verschil bij de x1 die is muisstil!
     

Deel Deze Pagina