Phil Spencer wishes Microsoft had an action adventure IP, big Uncharted fan, more Tomb Raider exclusivity comments
Ik heb een stuk van deel 1 gespeeld en dat was erg tof. Een stuk meer Resident Evil dan deeltje 5 of 6.
Deze lieten ze tijdens MS' GC show ook heel even zien en nu nog veel meer ervan. Ziet er verdomd cool uit moet ik zeggen. [yt]fNQpKzT9Yaw[/yt]
Microsoft is testing 24-hour free game unlocks on Xbox One Afwachten hoe zoiets uitpakt, want er zijn genoeg games die je makkelijk in een dag kunt finishen. Maar wel tof, ben benieuwd.
Lijkt mij raar als dat zonder beperkingen zou kunnen wat een CoD of Battlefield SP heb je idd makkelijk binnen een dag uit
Nou ja EA en Activison doen het al best wel vaak. Laatst nog een weekend gratis MP COD en EA laatst nog op de PC met BF4 en PvsZ.
Ze beginnen dus met Max en die is absoluut in een dag uit te spelen. Nou was dit onlangs al een gratis game, maar toch.
Niemand heeft het hierover? Zou eigenlijk een eigen thread moeten hebben, maar ik ken niet 100% de context van het Zoe Quinn verhaal, alleen wat flarden. Ik word niet vaak boos over internetgeneuzel, maar jezus. Dit gaat zo gigantisch te ver. Ik mag Phil Fish niet, hij gedraagt zich vaak als een baby en een lul. Maar that's it. Niemand verdient dit. Ik kan gewoon niet bevatten hoe een normaal denkend persoon iets als dit zou doen. Iemands hele leven op straat gooien.