Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm dinsdagavond. Dus gisteren verwerkt

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Aah ik dacht al, ik wou nog niet doorzetten want ik had geen leuke naam bedacht:+ en dacht straks is het gelijk veranderd8)

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Kom net terug van vakantie en ik zie de XBO voor €330,- bij Redcoon, maar dat ding staat me niet toe om hem te bestellen..? Lijkt meer op een fout op de site dan iets anders, iemand meer geluk?

nvm, eerst even inloggen! Morgen maar eens even mijn preorder bij GM cancellen, mijn aanbetaling graag in cash terug in plaats van dat gezeur over winkelkrediet.

Heb de laatste tijd flink zitten twijfelen, wou hem nu gaan halen vanwege Shadow of Mordor maar de reden dat ik een XBO haal is toch eigenlijk zeker wel vanwege Halo (PS4 exclusives hebben niet het effect van Halo, voor mij althans) dus hopelijk valt het verschil tussen de multiplats erg mee.

Laatst bewerkt: 21 aug 2014
  4. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Sinds dinsdag zit ik in de preview. Voorheen werkte party chat altijd perfect.

Sinds de preview dash niet meer. Weet niet of het door de update van vandaag komt of van die van eerste vsn de preview, maar feit blijft dat ik andere mensen niet meer kan horen en anderen mij niet.

Soms komt er ook een foutmelding 0x807d0106.

Qua instellingen en modem instellingen is er niks veranderd en nat is open.

Iemand hier ervaring mee of ook deze problemen?

5. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  6. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn handen jeuken ook om mijn pre-order bij GM te cancelen.. Ik heb alleen ook nog een waardebon van 150 euro:F: die ik graag wou gebruiken om de console te betalen. Nog maar even geduld oefenen dus.. Destiny komt toch ook pas de negende.8)

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar kun je de standaard chatheadset voor een redelijke prijs vinden?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Duitse MS store.

9. NE0 ID

NE0 ID Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wellicht is mijn vraag al behandeld maar ik kan het zo 1-2-3 niet vinden.
    Nu ms de one zonder kinect verkoopt wordt er beweerd dat de console 10% meer gpu heeft. Maar als je nu een one koopt met kinect en deze uitzet/loskoppelt, heeft deze one dan ook die 10% extra gpu?

Kan iemand dit verduidelijken?

Thnx!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nee. Is gewoon voor devs als ze de game maken.

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb nog altijd geen invite gehad voor die preview program. Geloof dat dat niet meer gaat gebeuren. 4 weken geleden inmiddels

12. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Hee ik kan je wel even invite voor de preview-program:thumbs:

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Goed, ik heb sinds vandaag ook een Xbox One! Nou kan ik wel dit hele topic terug lezen, ik geef eerlijk toe; ik ben ontzettend lui (en moe, 45 urige werkweek er op zitten)! Daarnaast zijn er hier vast meerdere personen die vanalles heel goed zo uit hun hoofd weten en mij vast een en ander willen vertellen!

- Qua locatie gewoon US kiezen toch ivm dollarkoers indien ik iets zou willen kopen in de store? Kan ik gewoon US kiezen, of moet ik ook echt een US adres gaan invullen?
    - Wat is het Preview Program waar een aantal van jullie het over hebben en wat heb ik er aan?
    - Ik zag ook iets voorbij komen over een media center? Kan ik de X1 koppelen aan m'n NAS en zo series en films kijken??
    - Hoe werkt het met EA Access? Kan ik dat gebruiken en zo ja hoe? Heb nog geen games, dus zou tof zijn als ik via EA Access. Oor paar euro komende maand BF4 kan spelen (want zo werkt het toch?).
    - Ben ik nog iets vergeten te vragen? Moet ik nog ergens aan denken, of rekening mee houden? Ik hoor het graag!

Iedereen die de moeite neemt om te antwoorden, alvast bedankt!

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    - Ligt eraan of je Paypal gebruikt of een CC. Als je Paypal gebruikt moet je even op de MS site een adres invullen uit US. Wel eentje van een tax free staat zoals Alaska.
    -Preview Program is dat je de maandelijkse updates iets eerder krijgt om te testen. Is wel beta dus er kan wel iets misgaan etc
    - Van NAS weet ik niet precies. Dat moet iemand anders even zeggen.
    - EA access kan je gewoon halen op de US store dan. En kan je idd gewoon BF4 spelen wat een van de games is in de vault. Je kan ook voor een jaar gelijk kopen en die kost dan 30 dollar.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Merci!

- Heb zowel Paypal als een CC. Maar in geval van Paypal hoef ik dus niet het adres van Paypal te wijzigen, maar alleen het adres op de MS site? En met een CC? Dan hoef ik helemaal niks aan te passen? Of moet je dan een CC hebben op een US adres?
    - Ok, dan hoef ik niet perce in het Preview program, zal de X1 sowieso niet heel veel gebruiken, dus of ik een bepaalde functie eerder heb maakt me dan niet zo veel uit.
    -
    - Neuh maandje zal voldoende zijn, heb alleen interesse in BF4 en dan waarschijnlijk ook alleen de single player. Verder trekken EA games me niet zo, dus jaar is niet nodig.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    - Paypal adres zelf niet. Die moet gewoon hetzelfde blijven. Met CC hoef je verder niks te doen.

- EA Access kan je btw vinden in de Store bij apps. EA Access hub heet het.

17. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Redcoon box is binnen! Nu even updaten en dan beetje spelen :)

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    @Hybrid Thanks. Vond ook nog deze guide voor het instellen van de US store, dus dat komt wel goed. Kies gewoon voor Paypal dan. Dan alleen nog ff een US adres in Alaska of Oregon vinden (iemand voorbeeld? ik ben lui :+)!
    En dat EA Access, dat is na installeren meteen te gebruiken? Dus ik kan dalijk meteen BF4 spelen bijv?
    En zag op eBay dat voor games ook download codes verkocht worden. Zo heb je COD Ghosts voor 31 euro bijv. Goede deal? Of is het via de US store goedkoper?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja die guide klopt. Gewoon http://www.yellowpages.com/ gebruiken
    Je moet wel BF4 natuurlijk nog downloaden maar ja je kan "gelijk" spelen.

Is wel een goede deal. Is duurder op de store. Al was die laatst in de aanbieding met Deals with Gold. Alleen weet ik niet of dat helemaal goed is die codes. Zelf nog niet gedaan.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn redcoon box ook nog ontvangen voor ik ging werken. Echt belachelijke grote doos :p

Deel Deze Pagina