Ik snap meer dan je moeder, maar ik trol hier gewoon. Ik weet heus wel dat dit geen campen 'ala' COD is. Probeer je wat stoer te doen?
Dude! Ben jij SnelwegMan. Jij zat continue onder de trap bij C op Zavod. Je had me een paar keer.. maar ik jou ook.
Was na die game maar gestopt. Ging nergens over. In het begin van het potje ging het nog wel goed. Maar op een gegeven moment liep de server vol en toen ging de performance ineens naar beneden. M'n aim ging ineens alle kanten op. :{ Rampage was ook redelijk aan het flippen.
Ik dacht dat het aan mij lag... had maar 1 biertje op Maar inderdaad het ging alle kanten op en speelde voor geen meter meer..
Gewoon spammen met die AWS. Uiteindelijk gaan ze altijd wel neer. http://xboxclips.com/video.php?uid=...r1dl&vid=a175d83e-fb1d-49b8-92a9-7b1138e7e23c
Yup. Heerlijk aan het ragen In het begin ging het goed, daarna raakte ik niks meer! En SnelWegMan... haha! Jij kopte mijn C4 terug op Zavod!
Wel tof. Was van de livestream en je kan ook een highlight maken op de site als de stream is afgelopen en zelfs exporteren naar YT.