Ik heb sinds kort een PS4 en daar zit zo'n standaard gare headset/oortje bij. Nu twijfel ik om de Sony headset van €89,- te kopen of te gaan voor de iets duurdere Tritton 720+. Is die van Sony goed genoeg? Wat raden jullie aan? Prijs/kwaliteit?
Die van Sony zelf schijnt best goed gereviewd te worden. Als ik op de gebruikersreviews af moet gaan heb je daarbij meer value for money dan de Tritton. Ik heb ze beide niet geprobeerd.
Doe van Sony is goed genoeg vind ik. Zit prettig, hij is draadloos, batterijduur is ook prima en de mic is goed ben volgens vrienden goed en duidelijk te verstaan. En het moet je smaak zijn maar vind hem er ook strak uitzien. Enige wat ff wennen is zijn de knoppen. Maar dat gaat vanzelf gelukkig.
Uiteindelijk na wat andere sites bekeken te hebben heb ik de XLA aangeschaft. werkt perfect ! (tot nu toe dan haha)
Ik heb een logitech F540, is er een manier om deze ook te gebruiken op mijn xbox one? Ik ben niet zo technisch aangelegd wel.
Is er een groot verschil tussen surround headset en stereo? Of is het verschil niet zo groot. Bij amazon.de kost de officiele headset 52,00. Voor 85,00 kan je de turtlebeach xo 4 kopen, maar ik weet niet of het verschil zo groot is dat ik 23 euro meer wil uitgeven. Iemand ervaring met verschil tussen stereo en surround headsets?
Met surround hoor je de richting van je omgeving beter. Dus iemand die linksachter je loopt, zou je ook linksachter moeten horen. Op tweakers was er een item over. Even het checken waard.
Oke bedankt voor jullie hulp, maar hoor je op een headset wel goed surround? Iemand ervaring met de turtlebeach Xo4?
Geen ervaring met turtlebeach maar wel met een Tritton 720+. Prima dingetje en het is zeker een meerwaarde. Omgeving hoor ik met surround headsets veel beter
Heb de tb px51. Fantastische headset voor gaming. Mooi helder geluid, voldoende bas. Alleen muziek met die headset is ruk.
Die van Kingston las ik laatst goede dingen over inclusief de lage prijs: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16826468001
Maar dan moet er nog wel een adapter bij van 20,00. Ik heb gewoon de officiele headset van xbox one besteld voor 52,00 euro (incl adapter). Schijnt zeer comfortabel te zijn en voor die prijsklasse best goed geluid te hebben. Mocht het gamen met headset bevallen kan ik over een jaar altijd nog een duurdere versie nemen. Bedankt in iedergeval voor jullie tips.
Klopt! Neef heeft hem ook! Geweldige headset zuiver goed verstaanbaar en zit ook prima. Alleen minpuntje is dat het na een uurtje of 3/4 een beetje gaat voelen. Maar dat is bijna met alle.