Je moet sowieso nu gaan als je mee wil doen aan die actie want games als FIFA en AC en zo gaan hard afgeprijst worden als de opvolger bijna uitkomt Ik ben net weer even langs geweest omdat gister de 'extra deelnemende titels' nog niet in het systeem stonden. Heb nu ingeruild: Second Son, Watch Dogs, Ghosts, Wolfenstein, Black Flag, Tomb Raider , Killzone en Fifa 14 en gepre-ordered: Destiny, FIFA15, AC Unity, CoD:AW, GTAV, Dragon Age en Farcry 4 vind het echt een ideale actie dit, ik wil deze gen niet weer zo'n eindeloze verzameling krijgen als de vorige keer. Want dan heb je uiteindelijk een kast vol games die je niet meer speelt dus als je dan elk jaar de games van vorig jaar weg kan doen en voor twee tientjes bijbetaling wat nieuws krijgt is dat voor mij perfect
Tomb Raider net gedaan voor AC. Wat Delphiki inderdaad zegt, alleen de echte 10/10 games wil ik ooit bewaren dus weg ermee.
Ik heb alleen Last of Us en BF4 gehouden (en Diablo III , maar die heb ik net) deze gen gaat alles wat ik een paar maanden niet speel gewoon weg
Maar de waarde daalt des te meer exemplaren van de game krijgen dus wat hierboven gezegd wordt: doe het zo snel mogelijk.
killzone was iets van 32 geloof ik , dus daar moest nog een game bij om boven de 50 te komen Killzone en Fifa 14 waren de enige 2 die ik samen in moest ruilen, ALLE andere games konden 1 op 1 ingeruild worden
Maar je hebt dragon age enz farcry enzo ook voor 19? Want de actie bij die games is dat je na release games inruilt en ze voor 39 euro meekrijgt.
Nee dat staat gewoon onduidelijk op de site er zijn 2 inruil acties, eentje voor release (pre-orders) en eentje na release voor release moet je een game van 50+ waarde inleveren en krijg je hem voor €19 mee na release moet je een game van 30+ inleveren en krijg je hem voor €39 mee Maar alle games komen voor beide inruil acties in aanmerking. Bovenstaande geld trouwens voor de PS4 en X1, voor de Ps3 en X360 zijn de bedragen en voorwaarden weer ietsje anders
Never mind, ik doe dom Je mag toch ook 2 games die samen een waarde van € 50,00 inruilen? Het hoeft toch niet perse 1 game van € 50,00 te zijn?
Bij een abonnement op de Voetbal International krijg je gratis de game fifa 15 (op een platform naar keuze). Abo kost 63 euro, dus best een leuke deal voor de voetballiefhebber
Klopt. Ik heb knack en killzone samen ingeruild. Daarnaast watch dogs en black flag voor dragon age, farcry en unity. Wilde ook ghosts inruilen maar was de disc vergeten. Beeeetje jammer, moet ik weer terug.
Ja dat mag ook, dat staat ook heel onduidelijk op de site. Jongen van de GM hier in Assen moest het ook even navragen maar zolang je games inleverd die samen aan €50 euro komen is het goed. Voor de 360/Ps3 is er dan nog een bijkomende voorwaarde dat de games wel een minimum used waarde van €20 moeten hebben maar voor de PS4 is die voorwaarde er niet want er zijn nog geen used games onder de €20 ik heb zelf bijv Killzone en Fifa 14 samen ingeruild. Dat waren de enige 2 games die onder de 50 waren dus die heb ik samen ingeruild op 1 nieuwe preorder
https://store.sonyentertainmentnetw...sion/cid=EP4134-CUSA00326_00-ALFESCAPEPS40001 Gratis DLC voor Abe als je die hebt en anders komt hij vast in plus een keer
Games ingeleverd bij GM. Ik mocht dus niet een game met een waarde van 45 euro en een van 55 euro inleveren voor 2 nieuwe games die met die actie voor 19 euro meedoen. Games moesten 50 euro per stuk zijn. Watchdogs en ufc maar ingeleverd.