Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geen last van

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan ook verbinden via het netwerk met je vita (dus niet direct connect), dan kan je gaan zitten waar je wilt (op school, werk, etc). Ik meende hier en daar gelezen te hebben dat dat voor sommige mensen zelfs beter werkt.

Kan je je vita eigenlijk als 2e controller gebruiken?

edit: ja dus

http://www.lazygamer.net/general-news/use-a-vita-as-a-second-ps4-controller/

mooi, scheelt mij het kopen van een 2e controller.

Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Handig, wist niet eens dat dat kon.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zag toevallig een post op GAF vanochtend waar iemand vanuit China met zijn Vita ging spelen, zijn PS4 staat in Amerika. Haha, awesome. Wel wat laggy door internetverbinding, maar dit is toch wel echt gruwelijk eigenlijk.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op zich wel logisch natuurlijk. Als je je tv ook aanzet tijdens remote play zie je het beeld op de tv namelijk ook gewoon reageren. Ik wist alleen niet zeker of je dan ook een 2e controller kan inloggen. Maar wel dus :)

Voor mij ideaal, ik speel zelden samen met iemand naast me op de bank, maar die enkele keer dat het voorkomt kan het dus wel.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat vind je er onoverzichtelijk aan als ik vragen mag?

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Remote Play is voor mij echt een uitkomst, geweldige toevoeging van de Playstation consoles en voor mij ook een reden om niet eens meer naar de Xbonert om te kijken.

Heb ik echt al een paar keer gezegd :+ speel al sinds launch regelmatig met Vita als 3e of 4e controller, werkt prima voor games als Rayman/Awesomenauts etc maar toch wel minder voor FPS games enzo dan mis je gewoon de LR2/LR3 knoppen.

Wat ook handig is is je Vita enkel als beeld te gebruiken en gewoon met je DS4 controller besturen. Dat doe je dmv een andere account aanmaken op je Vita (moet je wel een extra mem kaart hebben of je huidige backuppen) en daar mee remote play-en en je eigen account gebruiken op de PS4 met controller. (Ik meen te herrineren dat iemand van Sony een hele tijd terug iets gezegd dat ze ernaar gingen kijken om dit minder omslachtig te maken maar dat belangrijkere dingen prioriteit hadden.)
    Zo hebben we laatst nog heel relaxed op het balkon nog paar leveltjes Diablo kunnen doen terwijl er 3 gillende meiden een een of andere zwijmel film zaten te kijken in de huiskamer. Ideaal! :)

Input lag killed het wel hoor, zodra je analoge input voert en je hebt meer dan 150MS input lag word je echt niet vrolijk omdat je steeds over je targets heenschiet:+ Ligt allemaal wel gigantisch aan de verbindingen.
    Je kunt bijvoorbeeld prima remote-playen als je in de buurt zit (mits dus connecties goed zijn), heb al best vaak ook de BF4 Multiplayer ge-couch-co-opt (8)), hij op TV, ik via remote play op mijn eigen PS4 thuis.

Mogelijkheden zat dus :)

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Onoverzichtelijk is onzin. Kan bijna niet simpeler.:confused:

9. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wel onoverzichtelijk is mss een groot woord , maar ik speel al jaren op xbox ern daar heb je een mooi voorblad, waar alles duidelijk opstaat, alles in mooie vakjes, alles heel duidelijk, b.v my games, achievements, pins enzo....
    bij ps moet je alles zoeken, dat is natuur een gewoonte en dat went wel! maar je voorblad bij ps4 is erg somber!

ook het verschil is al duidelijk bij het unboxen van je console! de ps4 is mss 100 euro goedkoper, maar eerlijk is eerlijk, dat voel je ook! b.v je headset bij ps4 is niet meer dan 1 oortje, terwijl je bij xbox , teminste iets hebt om op je hoofd te zetten, dat zijn allemaal kleine dingen!

dan instaleer ik de ps4 naast mijn xbox one, speel een half uurtje, dacht is mijn vrouw nu aan het stofzuigen, nee was de ps4 , wat blijkbaar normaal is als ik alle forums af reis !

nu ik heb nu een ps4 naast men xbox one staan en op dit ogenblik heb ik er eigenlijk wel wat spijt van, dat ik de ps4 erbij heb gekocht!

hoop dan ook dat er veel excl games opkomen, zodat ik hem nu en dan eens van onder het stof kan kloppen! want ik weet nu al dat de xbox one mijn hoofdconsole blijft

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar dat co-op is dan wel split screen toch? Ze zouden de optie moeten toevoegen dat je 1 van de 2 schermen kan kiezen.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Er staat bij de Playstation duidelijk een store, de games die je als laatst gespeeld heb staan duidelijk in de onderste rij, ook staat er duidelijk een icoontje voor je vrienden.
    Ik snap dat het misschien van de X1 wennen is naar de PS4, maar duidelijker kan niet eigenlijk bij de PS4.
    Het is versimpeld en eerlijk gezegd vind ik dat zelf wel fijner.

Jij denkt ook dat wij (uiteraard een enkeling daargelaten) met een oortje in zitten?

Ik heb er enkel bij Killzone last van gehad, nu net bij Watch_dogs en Diablo absoluut geen last van.

Breng hem aub terug, je bent duidelijk op zoek naar dingen , als je nu al spijt van heb.

Ik twijfel eerlijk gezegd of je hem gekocht heb, als je al opmerkingen maakt dat je nu al spijt heb en dat je hem af en toe eens onder het stof kan kloppen.

Tuurlijk kritiek kun je altijd geven maar de opmerkingen die jij geeft...|:-

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    WTF 8)

Breng hem terug en neem je vrouw een weekeindje uit anders :+

Het menu is echt belachelijk simpel, iedereen met een duim, een oog en een hersencel moet er zich makkelijk in kunnen vinden...

En dat van je geluid kan een defect zijn, die van mij hoor ik amper, enkel met het opstarten van spellen even. Hoe heb je hem opgesteld staan? Hij zuigt rondom lucht aan en blaast dat erachter weer uit als hij in z'n eigen warmte staat de draaien moet ie steeds harder draaien om de temperatuur bij te houden. Heb je een foto?

Ja het is wel nog steeds split screen helaas het beeld en geluid verschijnt zowel op de TV als op de Vita. Het had inderdaad een leuke toevoeging geweest maar dan moet de PS4 ook veel meer afzonderlijk renderen :mad:

Wie weet in de toekomst, geloof iig wel in de blijvende support van Sony...alleen jammer dat alles zo lang duurt :mad:

14. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

dat is mijn eerste mening, en ben geen 15 jaar meer he!!

jij twijfelt of ik hem gekocht heb????

voeg me dan toe opeltwintop2007 op psn en dezelfde naam op xbox live!!!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik game nog steeds met het bijgeleverde oortje, vind ik eigenlijk wel prima, lekker klein. Om 1 of andere reden pakt hij mijn andere twee telefoonoortjes met mic niet.

@drokz: klopt, alleen ik had het ook al fijn gevonden als je 1 van de 2 schermen kon kiezen en die kon uitrekken oid.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik begrijp dat het je mening is, maar snap ook dat ik een aantal redenen eigenlijk wel wat overdreven vind.
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat je geen research heb gedaan over de PS4.

Hoe ziet het menu eruit, zijn er nog bepaalde dingetjes waar ik op moet letten, zijn de games top..

@Kevf, ok jij bent dan die bijzondere geval ;)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar game jij mee dan? Ik wil eigenlijk alleen een headset voor voice en mic.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De standaard meegeleverde headsets pluggen een oor af, dan zit je met je dure installatie naar MONO geluid te luisteren.
    En aan de ene kant wil je graag in 60FPS 1080p gamen maar in MONO geluid gamen? :+

Echt goed geluid voegt zoveel meer toe :) je moet het alleen eerst op je gemak ervaren. In games als Battlefield is het echt genieten met een goede headset!

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Turtle beach PX4 maar enkel savonds als de kleine slaapt.

Denk ook niet dat mijn vrouw het waardeert om te horen dat er beneden een warzone is ;)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet niet hoe diep jij zo´n oortje in je oor drukt, maar ik hoor echt nog wel behoorlijk wat door dat oor. Daarnaast is surround door 1 oor ook nog altijd surround ;)

Maar dan heb je dus geluid en voice door een headset. Ik heb mijn AX Tritton 720 min of meer permanent uitgeleend aan zoonlief en vriendin :+

Deel Deze Pagina