[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup, precies zoals Borderlands. Met het levelleb merk ik het ook erg. Van het een op het andere moment voel ik gewoon dat mijn gear weer aan vervanging toe is. Daarom hecht ik nu tijdens het levelen ook totaal geen waarde aan welk item dan ook.

Ik heb nog wel twee vraagjes:
    1) ik kocht in act II een legendary item bij dat kleine meisje voor 25.000 gold. Ik geloof iets van winters bel en dacht dat het een item voor een follower was, maar ik kan het nergens bij equippen. Wat moet ik hiermee?
    2) wat gebeurd er eigenlijk als jr items niet repareert? Kan iets volledig stuk gaan? Ik ben telkens mijn items aan het repairen, maar vroeg mij af wat het nut er nou van is.

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Op de ps4 helaas..

Wat zijn trouwens de kleuren van wapens van niet zeldzaam tot uber zeg maar?

Laatst bewerkt: 24 aug 2014
  3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Helaas :p? Yellow spoort gewoon niet met zijn lastgen aankoop! Dit spel wil je toch lekker met 60fps spelen lijkt mij

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zag zojuist iemand met een level 60 Spectrum (ultra rare wapen die alleen in het pony level dropt) met megastats. Volgens mij is dat een gehackt wapen want er zaten 3 sockets op en hij had 8700 DPS. Zoiets heb ik in 400u+ op de pc nog nooit gezien. De beste wapens doen 2400 DPS ofzo en hebben maar 1 socket.

Groen (Set, maar werkt dus wel alleen als je dus meerdere van dezelfde set hebt)
    Oranje (Legendary)
    Geel (Rare)
    Blauw
    Wit

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik las al dat er in de vorige consoleversie van Diablo volop gemod was. Tja dat hou je altijd wel. Borderlands en Dungeon Defenders (2 andere lootbased games) hadden dat ook volop. Het is maar wat je leuk vind :p haalt voor mij juist volledig de spanning weg van het vinden van nieuwe items aangezien niks kan tippen aan modded wapens. Bij Dungeon Defenders heb ik het zelf wel gedaan, maar dan deed ik niks overdreven. Ik maakte alleen de basedamage ietsje hoger ofzo zodat een slecht wapen een beetje gelijk kwam met de beste wapens. Maar dit deed ik meer omdat ik na zoveel honderd uur wel moe werd van telkens dezelfde wapens te gebruiken en ik daar wat variatie in aan wou brengen.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Veel plezier in de ArenA!

:D
    Ik ook, de mats die je krijgt van de salvage kan je altijd evt ook nog verkopen :)

Je krijgt er trouwens wel legendary mats voor dan, maar ik neem aan dat die na 60 nutteloos zijn?

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand die hier nog een antwoord op weet :)?

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij is dat wat je gekocht hebt een legendary crafting material. Die heb je nodig om een Hellfire ring te craften.

Gear kan niet definitief kapot gaan maar volgens mij stopt het wel met actief zijn wanneer hij op 0 staat. Je verliest dan gewoon stats (en dat voel je wel).

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook een stash vol met legendaries

Ik heb mijn 'sever' al weer vervangen. Sword dat er erg bruut uit ziet en 2900 base damage :)

Btw, kunnen jullie op psn? Onderhoud zou morgen zijn, maar krijg nu al de melding en kan niet op psn. En ik was de afgelopen elke dag ingelogd ook. Kan nu geen rifts coopen :mad:

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ddos attack

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Seriously ? Wat een bagger loosers die dat doen :x

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gakkie, heb jij al een manier gevonden om zo'n optimaal mogelijke build te maken om genoeg wrath te hebben? Ik vraag mij namelijk af in hoeverre mijn build stand gaat houden als ik verder kom :)

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Ok thx!!! Als iemand trouwebs nog wat oud crusader gear over heeft graag!! En als ienand (ook lager lvl ben zelf 1:cool: zit heeft samen te spelen op ps4

Casper_1988_nl

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je gisteren wat rommel gestuurd

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat heb ik al uitgelegd. Ik ga geen 24 euro bijbetalen bij de GameMania als ik nog voor 46 euro aan kortingsbonnen heb. Dan haal ik liever voor 40 euro de last gen versie, zodat ik nog wat korting over hou. 8)

En de game speelt er niet minder om. Op de One is die alleen wat mooier. ;)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja je hebt het al uitgelegd dus dan hoef je het ook niet te herhalen ;) ieder zijn ding, maar iedereen speelt hier op current gen dus ja veel plezier met Diablo in je eentje :p

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Rustig maar MM. Ik weet dat je graag met mij Destiny wil spelen. Komt helemaal goed. :):
    Heb je een invite gestuurd, accepteer je die evem. ;)

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat komt wel goed :) hoop wel dat mijn Xbox voor die tijd vervangen is dan :p

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    superthx man!!!

Hoe zit t trouwens met items craften en slopen?

Vanaf wanneer is het nuttig items bewaren om te slopen en waar/wanneer kan je items slopen?

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Niks bewaren. Gewoon slopen die handel. Dit kan al vanaf het begin bij de blacksmith.

Deel Deze Pagina