OK thx moet ik die maaris zoeken niet gevonden nog, Waar zit die ongeveer? weet alleen t mannetje waar je verkoopt en kan je tussendoor ook saven? bijv door naar de homestadje te teleporten en kan je dan ergens saven? of slapen?? heb in de inn en alles gekeken maar zie niets
Het lijkt wel alsof jij nog geen GS hebt gehaald voor de One? Of heb je dat op één of andere manier uitgeschakeld? Ik zie het wel bij je 360 games via mijn Xbox 360, maar hij geeft zelfs niet eens een 0 aan bij de One games. Bij anderen zie ik dat wel, wat ze in totaal al hebben gehaald voor de One. Heb jij wel een One?
Ik heb ook geen gamerscore gehaald op de one nog. Vrijdag binnengekomen, maar hij maakt een raar geluid en ik ga mij beroepen op mijn recht om een vervangend product te krijgen.
O shit, zitten dat soort bekende 360 problemen ook in de One? Met brommende geluiden heb ik een paar keer een RROD gehad. Hopelijk krijg je wat je wilt.
Mja, standaard antwoorden zijn gear, (passive) skills. Mijn build is heel erg gericht op crits en damage, dus sacrifice ik daarvoor wrath regen. Maar ik heb een soort van aanvals 'cadans', waarbij meestal genoeg wrath genereer: 3 x normal attack, dan 2 a 3 special (shield bash). En dat afgewisseld met de extra attacks (andere skills). En repeat. Vandaag eens op Torment I gaan spelen. Gaat me goed af, zeker normal mobs. Bij elites en champions duurt het soms wat langer, maar het valt niet tegen. En soms kom je gewoon mobs tegen met kut combinaties van skills, maar dat hou je toch. Hele Rift gecleared, 4 levels, inclusief de boss, alles op torment. Slechts 1 legendary drop, een plan Niet eens een torment item. Geen idee hoe die te herkennen zijn btw. Ook nog 5 bounties (1 act) gedaan op Torment. Ook prima, inclusief Boss, maar geen drops .... Is niet echt loon naar werken dan, hoop dat het nog beter wordt. En kan nog steeds niet op psn... wil graag wat rifts cooppen ...
Sommigen zijn echt verdomd klote ja krijg je opeens een bevriezende, laserstraalplaatsende muurtjesplaatser tegen je. Daarom heb ik dat paardje als redmiddel ook
Iemand weer of je in homestad kan saven? Wil vanaaf gewoon ff grinden... Maar dan kom je dus geen checkpoints tegen en waar save je kan
Eens een vraagje. Ik wil mijn character van mijne xbox one overzetten op een maat zijn xbox one. Gaat dit en hoe ga je dan tewerk?
De game saved voortdurend je progress, telkens als je die blauwe D in beeld ziet. Enige wat de game NOOIT saved is je progress opeen map. Dat is omdat die gegenereerd worden! Kortom, grind all you like, the game saved alles. Als je klaar bent, gewoon naar het menu en quit. Dat paard gebruik ik dus niet, dus ik moet het dan echt hebben van mijn +life (per second, per hit, per kill en bij geraakt worden) en van mijn damage. Ik moet dus een weg vrij hakken. Meestal gaat dat goed
Damn gisteren coach coop gedaan was supertof! Alleen alle progress naar de psn cloud geupload en nu kan ik er niet bij vanwege die ddos aanval
Hoe moet ik dat voor mij zien ? Iemand die naast je staat om je aan te moedigen en in de rust tactiek te bespreken ? Ik heb btw een legendary voor je, maar kan die nu ook nog niet sturen
Hahaha ok dat was een hele slechte spelfout van mij lol (zal hem niet editten) Bedankt alvast kan niet wachten op je gift
Er stond gisteren iets van een player is waiting in the main lobby. Betekent dat dat Gakkie mn game was gejoined of wat
Ja. Ik probeerde jou ook al een aantal keer te joinen, maar toen zat jij nog in het menu ofzo waardoor ik niet kon joinen
Als het op de tijd aan zou komen, dan zou ik de game nog wel kunnen omruilen bij GameMania. Heb daar nog 3 dagen voor, ware het niet dat ik de codes al heb gebruikt.
Damn, nu twee keer zo'n sentinel gehad. Degene die idie had gekilled was ikke op torment! Eerste keer komt die binnen en instakill. Dood dus ik Tweede keer kreeg ik hem op de helft... Hoop voor jullie dat jullie hem niet krijgen. Wel creepy btw, eerst die horn en dan het trillen vj controller ...