Nee, niet zo zozeer, alleen als ik het nog had kunnen ruilen had ik het misschien wel gedaan. Heb jij een idee waar alle volledige ruilvoorwaarden precies staan? Gewoon op hun website onder voorwaarden neem ik aan? Ook al is dit misschien vragen naar de bekende weg.
Nee, geen idee van de voorwaarden. Misschien dat je Recka een PM kan sturen? Maar ik denk, nu de codes gebruikt zijn, je pech hebt.
Dat denk ik ook, maar heb ook wel meegemaakt dat ze gewoon import games aannamen of review exemplaren. Dat mag ook niet, ook al is het mij wel eens gelukt. Ik zal hem wel even een PM sturen.
Nu PSN eruit ligt krijgt ik zowat elk uur een nemesis, als PSN online is nog niet 1 keer gehad klopt het dat de enige manier om goede legendary crafting materials te krijgen (voor lvl 70 spul) andere lvl 70 legendaries bij de blacksmith the salvagen is? als ik oude legendaries salvage krijg ik niet de resource die ik moet hebben
Voor diegene die problemen hebben met resource regeneration, vaak krijg je vlak voor of nadat je lvl 70 haalt de plan voor Reapers Wraps. Dit item kun je dan craften bij de blacksmith (pas doen op lvl 70 want ze zijn vrij duur wat betreft blauwe materials). Dit is voor mij het ultieme item om spirit/mana/wrath/fury up te houden. Ik heb ook nog een gloves voor je van level 70 (voor de Jade set). Join me binnenkort maar eens, hij zit in mijn stash.
Jij moet zeker ook forgotten souls hebben ? Heb al talloze legendary gesalvaged maar nada. Wel shitload aan andere crap crafting stuff. En de droprate op torment zuigt echt!
Ik dacht dat het aan mij lag wat die droprate betreft. Dat was wel anders tijdens het uitspelen van de campaign . Ach ja, gewoon door blijven gaan dan maar
Die forgotten souls krijg je alleen maar door het salvagen van L70 legendaries of als drop van een Rift guardian. Dacht doe nog ff Rift en wat bounties op expert (ga ik net zo hard als op normal); in 75 minuten gewoon 7 Legendaries!! Wle 6 wapens daaronder, dat wel. Waarom ik ze dan op Torment niet krijg snap ik niks van. Denk overigens niet dat ik nog een beter wapen ga vinden, alles is echt stukken minder wat ik vind ... En psn er nog steeds uit. En morgen ook. Kan Sony nog wel wat leren van MS op dit punt ...
Ik zie jullie over allemaal dingen praten waar ik geen f*ck van snap maar dat komt waarschijnlijk omdat ik net aan het eind van ACT 1 ben. Kan ik gewoon doorgaan zonder trophies te missen of moet ik eerst nog één en ander backtracken? Ik ben wel iemand die graag in ieder hoekje kijkst dus voor zover ik weet ben ik elke extra bunker/kerker wel ingegaan. Anyways, ik ga slapen! Erg kick spel en eindelijk eens wat anders dan shooters en fifa
Geeft niks, gewoon lekker doorspelen. Gewoon de acts afgaan en elke map tot in de hoekjes verkennen op je eerste playthrough. Daarna komen zaken als bounties, rifts, legendaries farmen, etc
Yes! Ik zie het vanzelf wel, uurtjes tikken wel erg makkelijk weg hoor. Hmmm, ik weet niet wat jouw PSN is maar volgens mij niet? Add me maar: YoloCryingWalker EDIT: Als PSN het tenminste weer doet XD
Vanavond met een groep Amerikanen de hele avond (nacht) T4 rifts gedaan. Ging gemiddeld maar 1 of 2 keer dood per rift en we konden redelijk snel de maps clearen. Kreeg in 1 rift zelfs 5 legendaries + 2 set plans en 1 legendary plan ! De droprate op T4 leek wel een stuk hoger dan op T1-3 en het is niet veel moeilijker.
Ik meende mij dat ook te herinneren. Ik geloof alleen dat bij de T graden, T1 t/m T6, set stukken kunnen droppen en dan lijkt het misschien alsof er meer droppen. Dit kan niet lager dan T1. Het gaat ook om level 70 materiaal.
Ik eindigde op level 60 precies Nu bijna level 63 alweer. Gaat echt enorm hard (en de tijd ook ) Wat ik wel jammer vind, is dat de crusader niet zo gevarieerd spelen is. Eigenlijk werkt justice+shield bash+ act of valor+ Akarat Champion (en 2 skills die je zelf prettig vind) het beste. Elke keer kwam ik daar weer op terug, aangezien de rest bij lange na niet aan damage kon tippen hiervan. Edit: Weet iemand hoe of waar die transmog set te zien is van de Playstation exclusive ? Heb nu die mystic merchant, maar ik zie nergens iets lijkt op Shadow of the Collosus Ik wil een stuk beton zijn..
Misschien gearen en een hogere Torment gaan spelen ? Kunt niet verwachten met een loot game dat je dikke gear hebt binnen enkele dagen.
Wat is Act III een genot zeg.. Die kelder onder die Hold was zo enorm sfeervol.. Vanavond wss starten met Act IV op hardcore. Iedere Act een moeilijkheidsgraad omhoog tot nu toe. Tot zover echt een bazengame
Inmiddels level 50 en zit net in Act IV en merk toch wel weer dat act III en IV toch ietsje korter zijn dan act I en II. Ben wel erg benieuwd naar act V aangezien ik die nog nooit gespeeld heb