[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Probeer ook eens Fist of Heavens of Heavens Fury. Dat zijn naast Akkarats Champion en attack speed Law de betere damage skills.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb op Master ook set items gevonden. Zowel in campaign als in rifts

Torment gaat nog niet helemaal lekker met m/n wizard, de damage voor m'n primary moet gewoon hoger om daar niet steeds zonder arcane power te zitten

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben laatst begonnen met Demon hunter op Hardcore met moeilijkheid Hard, het is meteen een stuk spannender :+ Zeker aan aanrader!

Ook handig om je mails enkel in Hardcore mode te openen, aangezien normal en hardcore niets met elkaar delen (behalve challenges uiteraard) en daar wil je zeker zoveel mogelijk hebben :+

4. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Damn, iedereen gaat hard hier zeg.
    Kan zelf helaas maar 1 of 2 avondjes per week spelen en ben nu level 43 of zoiets in act II op expert.

Wel heerlijke game hoor, zo verslavend:thumbs:
    Ben ook erg blij met de tips hier over dat elective mode. Loop nu met een heerlijke combi van grasp of the dead met fire bats. Soul harvest voor extra damage en het mooiste is dat mijn rune op grasp of the dead grote kans geeft om verslagen vijanden (die in de grasp doodgaan) een zombie dog of health globe te laten spawnen.

Dus free doggies, ofwel in combi met de gruesome feast passive extra damage\o/

Echt geweldig hoe deze game je zelf de ruimte geeft om alles op elkaar af te stemmen naar je eigen wens_O_

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Act V is weer een stuk langer. Zit wel wat herhaling in qua omgevingen, maar wel een leuke act.

Je kunt niet van niet hardcore naar hardcore he. Hardcore character begin je vanaf 0. Bedoel je mss Torment ?

Ik gebruik primair smite & shield bash. Als aanvullende skills shield glare, Laws of Valor, Heavens Fury, Condemn. Zie hier

Gewoon zelf gekozen naar wat mij het beste beviel/leek te werken. Gaat prima tot zover. Ik ga gewoon tussen 60 man staan tanken :)

Laatst bewerkt: 25 aug 2014
  6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    In de game van normaal naar hard veranderd wist niey dat dat zo makkelijk kon, hebben anderen dit ook gedaan? Heeft verder geen effect op t verhaal toch?

Hard is veel leuker, dacht op normaal ff dat ik een bug had want ging maar geen health vanaf haha... Nu voor t eerst een potion moeten gebruiken en zelfs 1x doodgegaan

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nee :) Het word alleen moeilijker en krijgt meer goud & exp.

Ben zelf ook van normal snel naar hard gegaan en nu op expert..wat ook te makkelijk is alweer. Denk niet dat ze de betere drops en gifts op PS4 hebben meegerekend toen ze het levellen aan het balanceren waren :+

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik kreeg gister ook nog een goede tip over een 'salvage all' knop. Je kan items als 'Junk' markeren door er met de rechter stick op te drukken. Vervolgens kun je bij de Blacksmith dan salvage all doen. Het werkt vooral heel goed als je net bij Kadala bent geweest en al je bloodshards uitgegeven hebt.

Prima build voorlopig tot dat je de Akkhan set krijgt. Heb je al een Flail of offhand gevonden met een speciale legendary affix? Bijvoorbeeld de Fate of the Fell, Gyrfalcon's Foote of Jekangbord?

Je zou nog eens wat kunnen gaan uitproberen met Bombardement, Provoke of Fist of Heaven's i.p.v. Condemn of Heaven's Fury. Met name de Fist of Heaven skill is heel erg goed tot en met T6. Heaven's Fury wordt pas echt goed wanneer je ook het juiste wapen hebt.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha, ik heb hetzelfde. Lees dingen waar ik (nog) geen drol van begrijp :lol:

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik denk dat we eerst lvl 70 moeten worden en dan gaan we het begrijpen

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dit is overigens een goede video van Mannercookie over de Crusader class. Filmpje duurt een uur, maar is opgedeeld in welke difficulty je zit. Ook legt hij wat dingen uit over de gear en waar je op moet letten met stats. Zeker de eerste 20 minuten zijn het waard om te kijken voor de noobies die niet zo goed weten hoe ze verder moeten op level 70. De rest van de video gaat over de Torment 1-4 en Torment 5 & 6 difficulty en endgame gear. Daar gaan alleen wel een paar dagen/weken over heen.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is precies endgame xD

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De game 'begint' pas op level 70 in mijn ogen. Endgame is wanneer je vrijwel alles gehaald hebt wat er voor jou class te halen is. Er wordt vaak gesproken over 'BiS' items wat staat voor 'Best in Slot'.

Gemiddeld gezien heeft elke class 1-3 builds waarmee je T6 kan spelen en hiervoor heb je zeer specifieke items nodig die op elkaar zijn afgestemd. Als je hier (bijna) aan toe bent spreek je over de endgame content. Het doel van Blizzard is geweest om de endgame 'eeuwig' leuk te houden en dat is ze met de Reaper of Souls uitbreiding al behoorlijk goed gelukt!

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ahw ok. Zeer duidelijk.
    Nooit zo gespeeld. Speelde altijd gewoon alleen de story haha. Jammer dat mn pc char niet overgezet kan worden

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet ook niet of ik het met mijn char zolang volhoudt. Op een gegeven moment boeit het echt niet meer, nog iets betere gear. Dan is een nieuwe toon levellen veel leuker.

Vind het al heel wat dat mijn Crusader al tot paragon 50 is gekomen en solo Torment kan doen :) Probeer nog ffkes (zolang ik zin heb) te grinden om alle slots met level 70 legendaries equipped te hebben. Maar dat valt niet mee, want er droppen veel te veel wapens en weinig andere legendaries en ook legendary crafting items droppen weinig. En je kunt ze niet kopen ....

16. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb zojuist een boekje opgepakt waardoor ik een groene set kan maken. De set heet Born's Defiance. Ik heb bij de blacksmith dus die groene items gemaakt, maar wat is nou het voordeel van die groene, want het is volgens mij slechter dan me huidige gear?

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Misschien is het handig om te lezen dat de set bonus doet ?

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja vind bombardement nu wel chill :+ speel nu op Torment en ging gewoon bijna een heel balkje omhoog door een baas :p

Maar niemand die de PlayStation exclusive transmogset weet aan te duiden? Of moet ik daar eerst level 70 voor zijn ofzo. De boekjes heb ik al gelezen iig.

Ediy: tja en dan komt opeens de Nemesis van Servantes weer eens om de hoek kijken 8) ik was binnen 2 klappen dood op Torment.

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb dit zelf nog niet kunnen bevestigen maar als het goed is zit er in je stash onder de crafting items plannen voor de Sotc set.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]W6pDBXFPa_8[/yt]

Deel Deze Pagina