[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tijd voor wat coop Riftjes! :)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en die heb ik al 'gelezen', maar ik zie bij die doos dus niks dat lijkt op Shadow of the collosus gear. Ik kan er ook niks over vinden op internet. Net met een nieuwe char gekeken en daar kon ik die plannen al niet meer lezen, aangezien dit voor alle characters geldt.

Edit: @gakkie: moet je eerst rifts hebben gedaan voor die transmogset?

Laatst bewerkt: 25 aug 2014
  3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Valt t jullie ook op, vorige diablo ganes.. Vooral diablo 2 lag de nadruk meer op quests om daarmee exp te verdienen en te lvlen... Nu beduidend minder (side) quests en veel meer killen in de mainstory.. Geen nadeel hoor alleen iets wat me opvalt

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen specifieke locatie. Legendaries/sets farm je het beste in Rifts ...

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zover ben ik nog niet :), zie ik dan wel weer.

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Zojuist de difficulty op Hard gezet want op Normal kreeg ik ook maar weinig damage tegen. Voor de 3e keer een Crypt binnengegaan en toen kwam ik voor het eerst een Nemesis tegen die een gift voor Delphiki dropte. Nu wil ik helemaal niet meer door naar Act II, backtracken is niet mogelijk he?

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo wil je niet door :confused:? Zoveel is er verder niet te doen hoor ;)

Met welke Char speel jij eigenlijk :)?

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Wat zijn rifts?

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Haha oke, ik heb het gevoel alsof het elke keer anders is, waardoor ik juist het idee krijg dat er nog heel veel te doen is. :p

Ik speel met de Witch Doctor, super relaxed! Er lopen de hele tijd 3 zombie honden en een grote trolachtige zombie naast me terwijl ik zelf mijn vijanden met kikkertjes en vleermuizen verpulver XD

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt altijd nog bij char select kiezen welke Act en zelfs nog hoofdstuk je wilt doen :thumbs:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jeeeeeeeuh \o/

backtracken kan altijd sortoff, dan kies je gewoon aan het begin weer Act I en dan kies je de quest waar je weer verder wilt gaan, je character progress blijft gewoon bewaard

je kan eindeloos heen en weer springen tussen de acts en quests

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ondertussen ben ik Paragon level 28 (of 29:+), difficulty staat nu standaard op Torment. Op zich doe ik het prima wat survivability betreft, alleen mijn DPS zou wat hoger kunnen. Ik sta soms net iets te lang in te hakken op de grote groepen die op me afkomen. Het komt gelukkig maar zelden voor dat mijn HP zakt, als dat gebeurd, dan zijn het van die bijna onmogelijke combinaties, 2 verschillende special packs, een boss en dan arcane (lasers) met ijs en muurtjes. Meestal red ik het wel met een heleboel geluk, maar een enkele keer ga ik er aan onderdoor :+. Helaas ben ik nu aan het ondervinden hoe slecht de droprate is op Torment, ik hoop dat ik snel wat betere items vind, zodat ik de difficulty nog een beetje op kan schroeven.

Die unlock je in adventure mode. Je moet shards verzamelen via bounty hunting, als je er 5 hebt kun je een rift openen. Die rifts zijn combinaties van gebieden waar je bent geweest, van alles door elkaar. Het doel is om zoveel mogelijk beesten af te maken, en als de teller op 100% staat krijg je een Rift Guardian (de eindbaas zeg maar :+), om af te slachten. Leuke bezigheid, en schijnbaar de beste manier om items te vinden :+

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Alleen... Kwam ik vast te zitten in diezelfde crypt, ik kon nergens meer terug of vooruit, beetje gaar, dus ik quitte en begon weer aan het begin. Nu kan ik die gift nergens meer vinden.... Waar zou ie moeten staan? :////

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Inventory>rechtsonderin (dat zakje naast je schoenen)> Dat eerste 'vakje', boven de health potions

16. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ah thanx! Tof dat jullie me helpen dit spel te snappen haha!

Delphiki: Hij staat er nog!! Hij komt nu jouw kant op, geen idee of je er iets aan hebt :p

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nog geen enkele nemesis gehad,

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is altijd een Legendary en altijd diegene's level, dus ja mensen hebben er zeker wat aan :p

@Smoke: mazzel dan :+ Ik al 3 Nemesis' van Servantes :+ En zelf 2 keer erdoor afgemaakt hahaha :p

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn nemesis waart ook nog rond :) Pas maar op, heeft mijzelf al twee maal kont geschopt in Torment :)

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb het precies andersom :+. Meer dan genoeg damage maar ik ga nog veel te vaak dood. Voeg me even toe als je op de Xbox One speelt. Ik ga vanavond ook nog wel even riften op T2-3.

Deel Deze Pagina