Ondertussen ben ik Paragon level 28 (of 29), difficulty staat nu standaard op Torment. Op zich doe ik het prima wat survivability betreft, alleen mijn DPS zou wat hoger kunnen. Ik sta soms net iets te lang in te hakken op de grote groepen die op me afkomen. Het komt gelukkig maar zelden voor dat mijn HP zakt, als dat gebeurd, dan zijn het van die bijna onmogelijke combinaties, 2 verschillende special packs, een boss en dan arcane (lasers) met ijs en muurtjes. Meestal red ik het wel met een heleboel geluk, maar een enkele keer ga ik er aan onderdoor . Helaas ben ik nu aan het ondervinden hoe slecht de droprate is op Torment, ik hoop dat ik snel wat betere items vind, zodat ik de difficulty nog een beetje op kan schroeven.
Die unlock je in adventure mode. Je moet shards verzamelen via bounty hunting, als je er 5 hebt kun je een rift openen. Die rifts zijn combinaties van gebieden waar je bent geweest, van alles door elkaar. Het doel is om zoveel mogelijk beesten af te maken, en als de teller op 100% staat krijg je een Rift Guardian (de eindbaas zeg maar ), om af te slachten. Leuke bezigheid, en schijnbaar de beste manier om items te vinden
Laatst bewerkt: 25 aug 2014